Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 16 Mai 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Acordarea indemnizatiei de deplasare. Atributul angajatorului

valabil la 14 Nov 2010
Irina Dumitrescu Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Consultant fiscal, Expert contabil

Intrebare: O societate X a inchiriat de la alta societate Y camioane pentru transport marfa cu tot cu soferi. Este corect ca sc X sa acorde si sa deduca cheltuielile cu diurna soferilor pe baza de ordin de deplasare avand in vedere ca soferii sunt angajatii soc Y? Ce ar trebuii stipulat in contractul de inchiriere astfel incat sa poata fi acordata si dedusa diurna?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: transport marfa

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 14 nov 2010.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123907 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Impozit pe profit

10Mai2024

Spatiu inchiriat pentru a caza salariati

de Anca Bilas valabil la 10 Mai 2024
Intrebare: O societate platitoare de impozit pe profit poate avea ca si cheltuiala deductibila o chirie pentru angajatii din afara orasului in care este declarat sediul social sau pentru angajatii din afara Romaniei, fara a fi necesara declararea ca punct de lucru a locatiei respective?
17Apr2024

Tratamentul fiscal al beneficiilor acordate angajatilor dupa terminarea contractului de munca

de Liviu Sapunaru valabil la 17 Apr 2024
Intrebare: Societatea noastra cu raspundere limitata are 10 angajati si din anul 2023 a trecut la plata impozitului pe profit. Firma noastra are un abonament de sanatate facultativa la Centrul Medical Unirea (Regina Maria). In lista persoanelor care se folosesc de acest serviciu se afla si o fosta angajata care, intre timp, a iesit la pensie si care este membru de familie al unui salariat. Aceeasi fosta ...
18Apr2024

Tratamentul fiscal al cheltuielilor cu utilitatile in cazul contractului de comodat fara specificarea suprafetei utilizate

de Liviu Sapunaru valabil la 18 Apr 2024
Intrebare: O persoana juridica isi desfasoara activitatea intr-un spatiu aflat in proprietatea unei persoane fizice, in baza unui contract de comodat. In folosinta persoanei jurdice se afla doar o parte din imobil, iar in contractul de comodat nu este mentionata suprafata pe care o foloseste firma. Persoana juridica inregistreaza in contabilitate cheltuieli cu energia electrica in baza facturilor emise de ...
05Apr2024

Cheltuiala cu TVA nededusa pentru operatiuni scutite de TVA

de Elena Garofil valabil la 05 Apr 2024
Intrebare: Societatea noastra obtine venituri din inchirierea spatiilor comerciale. Facturile emise catre chiriasi sunt intocmite fara TVA. Facturile primite de la furnizori sunt inregistrate in contabilitate la valoarea totala, adica nu deducem TVA. Sigurele facturi din care decucem TVA sunt cele de utilitati, utilitati pe care le refacturam chiriasilor, colectand TVA.Este corect ca la calculul ...
17Mar2024

Refacturare utilitati

de Mihaela Corneanu valabil la 17 Mar 2024
Intrebare: O societate platitoare de impozit pe veniturile microintreprinderilor detine mai multe spatii pe care le inchiriaza atat catre persoane fizice, cat si catre persoane juridice. Primeste facturile de utilitati (apa, energie electrica si gaz) pe numele societatii si le refactureaza pe numele chiriasilor. La refacturare catre chirias, societatea (locatorul) aplica structura de comisionar (fiind o ...
11Mar2024

Inchirierea apartamentului pentru administratorul strain

de Liviu Sapunaru valabil la 11 Mar 2024
Intrebare: O societate X cu codul CAEN 6311 doreste sa inchirieze un apartament pentru 2 lucruri: sa ii dea o locuinta unui administrator strain pentru ca nu are o locuinta in Romania si sa subinchirieze la clienti pentru a stabili sediul firme sale fara activitate contra cost. Administratorul este strain cu loc de munca la Bucuresti si nu are nicio locuinta in Romania, nicio in proprietate, nicio ...
x