Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 28 Martie 2023
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Amenajare sediu social in locuinta asociatului

valabil la 04 Mar 2023Conform legislatiei in vigoare!
Elena Garofil Raspuns oferit de
Elena Garofil

Consultant fiscal

Intrebare: O societate platitoare de TVA si impozit micro are ca sediu o camera dintr-o locuinta personala al unuia dintre asociati. Asociatul respectiv este si administrator si doreste sa modernizeze acoperisul intregii locuinte.

Poate firma sa suporte intreaga cheltuiala sau doar proportional? Daca totusi va suporta firma intreaga cheltuiala (asa cum doreste administratorul) ce reprezinta asta pentru firma/proprietar? Care sunt implicatiile fiscale atat pentru firma, cat si pentru proprietar? Dar din punctul de vedere al TVA?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4690

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 04 mar 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 105988 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

PFA sau SRL in 2023?

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "PFA sau SRL in 2023?"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Cheltuieli

19Mar2023

Deductibilitate cheltuieli aferente autoturismelor

de Anca Ardelean valabil la 19 Mar 2023
Intrebare: Suntem o societate cu 4 sucursale si un sediu central care aplica IFRS incepand cu anul 2018. In urma unui control al Curtii de Conturi s-a constatat urmatoarea abatere: "Societatea nu a aplicat o politica unitara in ceea ce priveste deductibilitatea la calculul impozitului pe profit si limitarile la dreptul de deducere a TVA, a cheltuielilor de functionare, intretinere si reparatii ...
09Feb2023

Amenajari imobile destinate inchirierii. Regim tva

de Olguta Crevelescu valabil la 09 Feb 2023
Intrebare: In conditiile in care se fac investitii in imobil de catre A, in vederea inchirierii, care este tratamentul fiscal al TVA aferenta acestor investitii? Mentionez ca A nu opteaza pentru inchirierea cu TVA a imobilului catre B.Legat de tipul de investitii, sunt deductibile urmatoarele cheltuieli si TVA: cheltuieli cu zugravitul, masurare topohgraf, achizitie electrocasnice, TV? Precizam ca ...
03Feb2023

Creante asigurate

de Gabi Popescu valabil la 03 Feb 2023
Intrebare: O societate A este platitoare de impozit pe profit. Are incheiate polite de asigurare pentru incasarile de la clienti. Clientul, societatea B, a intrat in insolventa. Societatea de asigurare ne achita 90% din soldul avut la acest client. In acelasi timp societatea intermediara C ne emite o factura pentru costuri de colectare (taxa/cerere de interventie), factura initial platita integral de ...
26Ian2023

Cheltuieli asigurare sediu

de Bajan Camelia valabil la 26 Ian 2023
Intrebare: O microintreprindere este platitoare de impozit pe profit si TVA la incasare, cu sediul social la locuinta personala a asociatului unic (o camera numai) si care nu este angajat pe firma. Se doreste incheierea unei asigurari obligatorii si a unei asigurari facultative pentru aceasta locuinta.Se pot plati aceste asigurari din contul bancar al firmei avand in vedere faptul ca acestea au fost ...
27Ian2023

Deductibilitate costuri inchidere anticipata contract de leasing

de Anca Bilas valabil la 27 Ian 2023
Intrebare: Suntem o companie de IT platitoare de impozit profit si TVA. Compania a avut incheiat un contract de leasing pentru un autoturism. In luna ianuarie 2023, compania a reziliat contractul inainte de termen, firma de leasing facturand o suma semnificativa ca si "Costuri de denuntare anticipata a contractului". Aceste costuri in caz de reziliere anticipata sunt prevazute si in contractul incheiat ...
27Ian2023

Declarare birou (sediu secundar) la organul fiscal

de Dana Hristu valabil la 27 Ian 2023
Intrebare: Se pot deconta chiria si utilitatile pentru un spatiu inchiriat de catre o societate chiar daca acel spatiu nu este inregistrat la Registrul Comertului? Spatiul inchiriat va fi folosit de catre asociatul unic/administrator pentru desfasurarea activitatii conform codului CAEN 7022 "Activitati de consultanta pentru afaceri si management". Care ar trebui sa fie scopul inchirierii pentru se putea ...
x