Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 9 Mai 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Amenajare spatiu inchiriat

valabil la 04 Mar 2011
Silviu Stoica Raspuns oferit de
Silviu Stoica

consultant fiscal

Intrebare: O societate detine o cladire pe care a inchiriat-o partial unei banci pentru o perioada de 5 ani. Chiriasul (banca) a efectuat lucrari de amenajare a spatiului, care se ridica la 8% din valoarea cladirii si a trimis notificare/instiintare proprietarului despre valoarea acestei amenajari. Care sunt obligatiile proprietarului in ceea ce priveste aceste amenajari ale spatiului? Trebuie recunoscute in contabilitate (si daca da, cum se face aceasta recunoastere, in baza caror documente, exista o valoare minima de la care se recunosc, etc)? Trebuie declarate la taxe si impozite locale? Precizam ca la sfarsitul perioadei de inchiriere, spatiul va fi reamenajat in functie de cerintele noului client.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4110

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 04 mar 2011.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123512 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Mijloace fixe

23Apr2024

Tratamentul contabil si fiscal al amortizarii unei cladiri neutilizate in scopuri economice

de Liviu Sapunaru valabil la 23 Apr 2024
Intrebare: O societate a achizitionat in anul 2023 o cladire veche incadrata la monumente istorice. Din punctul de vedere al impozitului pe cladiri este scutita la plata. Nu se desfasoara activitate economica la aceasta cladire.Dar din punctul de vedere al amortizarii este deductibila amortizarea la calculul impozitului pe profit?
22Apr2024

Aspecte fiscale la calculul impozitului minim

de Anca Bilas valabil la 22 Apr 2024
Intrebare: In vederea calculului impozitul minim pe cifra de afaceri: IMCA = 1% x (VT - Vs - I - A). Situatiile mai jos prezentate se incadreaza la indicatorul I sau A:1. Achizitie imobilizare grupa 2.3, Ordinul 10/03.01.2024, in ianuarie 2024, pus in functiune in februarie 2024 se incadreaza la indicatorul I sau A?2. Achizitie imobilizare care nu se regaseste in lista din Ordinul 10/03.01.2024, ...
18Dec2023

Vanzare utilaj defect

de Anca Bilas valabil la 18 Dec 2023
Intrebare: Am vandut un utilaj defect cu 100.000 lei + TVA. Utilajul avea nevoie de reparatii in suma de aproximativ 90.000 lei fara TVA (conform devizului de reparatii). Valoarea ramasa de amortizat era de 180.000 lei.Pe diferenta de 80.000 lei dintre valoarea ramasa de amortizat si cea de vanzare trebuie platit impozit pe profit si TVA?
08Dec2023

Aspecte fiscale in vanzarea unei cladiri sub valoarea ramasa

de Liviu Sapunaru valabil la 08 Dec 2023
Intrebare: Proprietarul unei cladiri vinde o parte a unei cladiri comerciale catre o societate si cunoastem urmatoarele date:Valoarea ramasa de amortizat = 5.000.000Valoarea de vanzare = 4.000.000Va rog sa ma informati daca diferenta de 1.000.000 poate fi considerata deductibila (daca este necesar un raport de evaluare sau altceva).
15Nov2023

Reziliere contract de inchiriere. Cedare investitie

de Anca Ardelean valabil la 15 Nov 2023
Intrebare: Am inchiriat un spatiu pe o perioada de 10 ani si s-a facut o investitie (compartimentare, tamplarie aluminiu) care se amortizeaza pe perioada contractului. Se va renunta la sediu prin contract bilateral dupa 3 ani si in schimbul chiriei de preaviz 6 luni vom lasa toata investitia proprietarului sediului + obiecte de inventar (birouri, mese, dulapuri).Cum tratam investitia ramasa ...
01Sep2023

Inchiderea contului 1175 la vanzarea cladirii

de Anca Bilas valabil la 01 Sep 2023
Intrebare: O societate a vandut un bun imobil (apartament) in luna august 2023. Imobilul a fost achizitionat de societate in anul 2007 si inchiriat. De-a lungul timpului, conform legislatiei in vigoare, s-au facut reevaluari ale acestuia din 3 in 3 ani. Valorile obtinute au fost inregistrate la acea perioada prin contul 105: 105 = 1065. Precizez ca valorile au fost impozitate la acel timp. Firma, in ...
x