Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 28 Ianuarie 2020
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis

Specialistii live


Aplicarea facilitatilor fiscale in constructii conform OUG 43/2019

valabil la 31 Oct 2019
Alina Elena Raspuns oferit de
Alina Elena
Consultant fiscal

Intrebare: O persoana juridica romana, infiintata in anul 2016 are obiecte de activitate (trecut pe certificatul de inregistrare) 7311. Pana la data de 1 noiembrie 2019, veniturile societatii sunt formate din:
- servicii de publicitate prestate (contul 704);
- inchiriere panorui publicitare (contul 706) si inchirierea unui autoturism, proprietatea firmei;
- alte venituri financiare (contul 768);
- alte venituri din exploataare (aici se inregistreaza contravaloarea „refacturarilor” emise catre clientul societatii, care a luat in chirie autoturismul, proprietatea firmei. Mai exact, societatea X plateste asigurarea si service-ul masinii data in chirie si recupereaza aceste cheltuieli prin refacturare).
Incepand cu data de 1 noiembrie activeaza la Registrul Comertului un nou cod CAEN, si anume codul 7112, dorind sa realizeze venituri din consultanta in domeniul contructiilor. In acest sens angajeaza o persoana cu 2 ore, la un salariu brut de 750 lei.
Cat va fi impozitul, CAS, CASS si CAM, avand in vedere ca se introduce un nou cod CAEN, care tine de domeniul contructiilor?
Cum se determina cifra de afaceri, ca sa beneficieze de facilitati (trebuie sa iau in calcul si veniturile din refacturarea cheltuielilor aferente masinii inchiriate)? Avand in vedere si faptul ca nu este firma nou infiintata, dar codul CAEN este nou adaugat, incepand cu noimebrie 2019. Efectiv venituri din consultanta va realiza din luna noiembrie 2019.
Poate beneficia de facilitate daca are un singur om angajat cu 2 ore?
Acestuia i se vor calcula contributiile la 8 ore, dar avand ca si baza de calcul 3.000 lei sau 2350lei (persoana indeplineste conditiile unui salariu de 2350lei)? Mai sunt alte aspecte?

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Testeaza GRATUIT sau logheaza-te in contul tau pentru a avea acces la raspunsul articolului
Aplicarea facilitatilor fiscale in constructii conform OUG 43/2019

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 75325 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU!Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
ACCES INSTANT la intrebare si raspuns platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea care prezinta interes pentru dvs. platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Modificările TVA de la 1 ianuarie 2020

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Modificările TVA de la 1 ianuarie 2020"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Articole similare

25Ian2020

Decontarea carburant salariati

de Rodica Mantescu valabil la 25 Ian 2020
27Ian2020

PFA. Deducere contributii sociale

de Rodica Mantescu valabil la 27 Ian 2020
18Ian2020

Pensionar militar

de Rodica Mantescu valabil la 18 Ian 2020
08Ian2020

Aplicarea facilitatilor in constructii

de Rodica Mantescu valabil la 08 Ian 2020
06Ian2020

Cetateni din state non-UE. Contributii sociale

de Rodica Mantescu valabil la 06 Ian 2020
x