Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 22 Mai 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Ce acte trebuie sa faca firmele care au lucrat la amenajarea unei cladiri?

valabil la 09 Iul 2010
Silviu Stoica Raspuns oferit de
Silviu Stoica

consultant fiscal

Intrebare: Ce acte trebuie sa-mi faca firmele care au lucrat la amenajarea unei cladiri (pentru ca la un control de fond sa nu am probleme)?

-cu o firma am facut contract cu materialele de la ei + manopera, iar cu alta firma avem contract cu materialele achizitionate de noi si lor le platim doar manopera

-materialele achizitionate de noi le-am inregistrat in 3028, iar la sfarsitul lunii am facut 6028=3028 si 231=722, acum trebuie sa majorez valoarea cladirii cu aceste valori, nu?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1439

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 09 iul 2010.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 124123 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Constructii

20Mai2024

Garantie incasata in cadrul unui contract de inchiriere utilaje. Facturare si monografie contabila

de Carmen Adomnoaei valabil la 20 Mai 2024
Intrebare: Suntem o SRL cu codul CAEN 4120. Avem la inchiriat schele, macarale etc.Garantia pe care o incasam de la client se factureaza sau o putem inregistra doar in baza contractului? Daca am facturat este eronat? Care este monografia contabila pentru garantia incasata de la client?
20Mai2024

Gestionarea tva pentru inchirierea cladirilor catre institutii de invatamant: prevederi legale si optiuni disponibile

de Liviu Sapunaru valabil la 20 Mai 2024
Intrebare: Societatea care activeaza in domeniul constructiilor, dupa finalizarea cladirii doreste inchirierea acesteia, deoarece nu a reusit sa vanda. Potentialul client este institutie de invatamant si este neplatitor de TVA.Ce presupune facturarea fara TVA context in care TVA pentru constructie a fost dedusa integral? Imi este clar ca dupa ce vom factura fara nu vom opta pentru deducere TVA, dar ce ...
15Mai2024

Facilitati fiscale in constructii

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 15 Mai 2024
Intrebare: O societate cu codul CAEN principal 7490 Alte activitati profesionale, stiintifice si tehnice n.c.a. vrea sa autorizeze codul CAEN secundar 4399 Alte lucrari speciale de constructii n.c.a.Pentru codul CAEN 4399, ce reglementari sunt in ceea ce priveste salariul minim pe ecnomie in constructii? In ce conditii trebuie respectate? Mentionez ca societatea are in dotare utilaje - buldoexcavator, ...
13Mai2024

Cesiune contract executie centrala solara

de Vera Constantin valabil la 13 Mai 2024
Intrebare: Unul dintre fondatorii companiei noastre, UCC, are un contract de proiectare pentru constructia centralei noastre solare. Valoarea totala a contractului este de 375 de mii de euro plus costul a fost majorat printr-un acord suplimentar cu 40 de mii de euro. total 415 mii de euro. Noi, S.E.I. SRL am platit 187,5 plus 40 plus 12,5, in total 240 de mii de euro. A devenit necesar sa se treaca aceste ...
13Mai2024

Reevaluare pentru impozitare

de Mariana Prejbeanu valabil la 13 Mai 2024
Intrebare: Am la o societate un spatiu comercial - chiosc metalic (denumire din raport de evaluare). Acesta are in contabilitate valoarea de 11.500 lei amortizat integral. La data de 31.12.2023 s-a realizat un raport de evaluare pentru impozitare pentru primaria orasului. Valoarea data de acest raport este de 62.358 lei.Cum ar trebui sa inregistrez aceasta evaluare? As vrea notele contabile.
09Mai2024

Aspecte fiscale cifra de afaceri realizata in constructii in anul 2024

de Anca Bilas valabil la 09 Mai 2024
Intrebare: Societatea X a realizat anul anterior cifra de afaceri peste 80% in domeniul constuctiilor pe teritoriul Romaniei si a beneficiat de facilitatile fiscale. In anul curent cifra de afaceri in constructii realizata este de peste 80%, dar in primele trei luni din an include si venituri realizate in afara Romaniei. Incepand cu trim. 2 societatea va realiza cifra de afaceri din constructii de peste 80% ...
x