Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 24 Iunie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Cheltuieli ulterioare efectuate cu echipamente luate in concesiune

valabil la 28 Mai 2024Conform legislatiei in vigoare!
Anca Bilas Raspuns oferit de
Anca Bilas

Expert contabil si Consultant fiscal

Intrebare: Suntem un operator regional de servicii publice de alimenatre cu apa si canalizare si la momentul preluarii serviciului UAT-urile ne concesioneaza o lista de mijloace fixe din domeniul public. Conform contractului de delegare avem obligatia de a intretine si repara aceste mijloace fixe.

Exista o limitare legala a cheltuielilor cu reparatiile in functie de valoare de inventar a mijlocului fix, acestea trebuind sa se incadreze intr-un anumit procent? Daca valoarea acestor cheltuieli este foarte mare si depaseste 50% din valoarea de inventar, acestea trebuie refacturate proprietarului (UAT-ul care a delegat serviciul) sau trebui inregistrate in privat, ca investitii?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 3600

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 28 mai 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 125501 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Imobilizari

10Iun2024

Tratament contabil cheltuieli aferente unui spatiu inchiriat

de Anca Bilas valabil la 10 Iun 2024
Intrebare: Avem un contract nou de inchiriere si as vrea sa stiu ce intra pe 231 si pe ce perioada se amortizeaza?De exemplu, serviciile de mutare (mobilier, dosare ...)? Serviciile de it pentru functionare internet? Evaluarea de risc la securtitatea fizica? instalare buton panica la depozit? Servicii de proiectare instalatii HVAP? Mutarea la registru este cu 27.05, conteaza cu ce data sunt ...
31Mai2024

PFA. Leasing auto

de Vera Constantin valabil la 31 Mai 2024
Intrebare: O PFA a achizionat o masina in leasing in valoare de 12.500 euro. Cum inregistrez factura de la furnizorul de leasing, respectiv rata de leasing capital si rata leasing dobanda sau rata casco? As dori sa stiu daca aceste cheltuieli cu leasingul masinii pentru o PFA sunt deductibile integral, nedeductibile integral sau nedeductibile 50%.
17Apr2024

Cheltuieli incluse in costul imobilizarilor corporale in curs de executie conform reglementarilor contabile

de Liviu Sapunaru valabil la 17 Apr 2024
Intrebare: In contul 231 "Imobilizari corporale in curs de executie" se includ cheltuielile ocazionate de intocmire documentatie tehnica obtinere aviz DRDP, documentatie tehnica plan topo, cheltuielile cu avizele de principiu solicitate de diferite institutii, aviz plan urbanistic zonal, realizare documentatie pentru obtinere aviz AACR, prestari servicii de cadastru, studii de fezabilitate, intocmire PUZ, ...
28Feb2024

Revanzare imobil vechi

de Gina Popescu valabil la 28 Feb 2024
Intrebare: Va rog sa ne spuneti care sunt implicatiile fiscale si la ce ar trebui sa fim atenti daca am achizitiona un imobil cladire si teren vechi (inclusiv pod rulant/echipament existent pe teren) in scop de revanzare, mai exact in scopul ca ulterior, intr-un interval de maxim 1 an sa il oferim la schimb pentru a dobandi un alt imobil cladire si teren.In acest caz vom amortiza cladirea si ...
21Ian2024

Investitie panouri fotovoltaice. Cheltuieli de consultanta

de Elena Garofil valabil la 21 Ian 2024
Intrebare: O societate achizitioneaza un sistem de panouri fotovoltaice pe care il instaleaza pe acoperisul halei. Investitia este partial finantata din PNRR. Inainte de semnarea finantarii PNRR am efectuat, din surse proprii, niste cheltuieli de consultanta privind finantarea si o expertiza asupra acoperisului halei unde se va instala sistemul de panouri fotovoltaice.Aceste costuri, unul de consultanta ...
15Dec2023

Demolare cladiri. Regim contabil si fiscal

de Mariana Prejbeanu valabil la 15 Dec 2023
Intrebare: Societatea vrea sa demoleze mai multe cladiri care sunt amplasate pe un teren pe care se doreste construirea unui parc fotovoltaic.Care este monografia contabila si tratamentul fiscal al cheltuielilor efectuate cu demolarea acestor cladiri? Se inregistreaza pe cheltuieli sau pot fi inregistrate in valoarea proiectului de investitii?
x