Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 19 Mai 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Conditii pentru scutire de la plata impozitului

valabil la 06 Iul 2013
Gabriela Dita Raspuns oferit de
Gabriela Dita

Consilier juridic

Intrebare: Am o firma care are ca obiect de activitate crearea de pagini web, design pe computer, produse informatice - la cerere: programe, tabele, tot ce tine de IT. Angajatii sunt toti absolventi de Infomatica. Care sunt obligatiile - taxele - care se retin se platesc pentru salariul care li se cuvine?

Exista in COR o functie anume care se asociaza cu aceasta activitate cel mai bine?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 3511

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 06 iul 2013.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123985 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Contributii sociale

01Sep2022

Mai multe contracte cu timp partial. Contributii sociale. OG 16/2022

de Nicolae Liviu valabil la 01 Sep 2022
Intrebare: Daca o persoana fizica are mai multe CIM si cumulat are 8 ore/zi (atinge minimul pe economie), cum se vor calcula contributiile pentru aceasta persoana?
08Aug2022

Aplicarea facilitatilor in sectorul constructii

de Dani Cucu valabil la 08 Aug 2022
Intrebare: O societate din domeniul constructiilor are angajati part-time 1h/375 lei brut, angajatul respectiv avand mai multe contracte de munca incheiate si cu alte societati.Ce contributii platim pana la 31.07.2022? Beneficiem de facilitati fiscale? Ce contributii urmeaza sa platim incepand cu 01.08.2022, avand in vedere ca angajatul are incheiate mai multe contracte part-time, iar suma lor depaseste ...
11Iul2022

Venituri din productia de investitii imobiliare. Cifra de afaceri in domeniul constructiilor

de Nicolae Liviu valabil la 11 Iul 2022
Intrebare: O societate are ca obiect de activitate constructii. Are codul CAEN 4120. Obtine venituri din productia de investitii imobiliare inregistrate in contul 725. Dar totodata relizaeaza venituri din vanzari de marfuri ca activitate secundare. Ponderea veniturilor din contul 725 este mai mare de 80% din cifra de afaceri. Pe de alta parte, in D112 nu apare cifra de afaceri aferenta activitatii de ...
11Iul2022

Facilitati taxe salariale. Industria alimentara

de Vera Constantin valabil la 11 Iul 2022
Intrebare: O societate comerciala desfasoara activitati de productie de panificatie, patiserie, cofetarie, gastronomie, comert cu amanuntul de produse alimentare si restaurante. Avem autorizat atat codul CAEN 1071, cat si codul CAEN 472 - Comert cu amanuntul si codul CAEN 5610 - Restaurante.Potrivit Ordinului 337/2007:Codurile CAEN 10 - Industria alimentara, nu includ prepararea de mancaruri pentru ...
16Iul2020

Rectificare D112. Calitatea de asigurat in sistemul de asigurari sociale de sanatate. Somaj tehnic

de Nicolae Liviu valabil la 16 Iul 2020
Intrebare: Societatea a avut angajati in somaj tehnic in luna aprilie (01.04.2020 pana la 30.04.2020, iar cu data de 01.05.2020 contractul de munca a fost reactivat din suspendatre conform art. 52 alin 1 lit c). Angajatii apar neasigurati in sistemul de asigurari de sanatate.Care este modul corect de declarare in D112 la rubricile data intrarii in categoria de asigurati si data iesirii din categoria de ...
29Nov2019

Salariat cu timp partial. Facilitati constructii

de Rodica Mantescu valabil la 29 Nov 2019
Intrebare: Societatea activeaza in domeniul constructiilor (instalatii electrice si instalatii sanitare si aere conditionate). Cifra de afaceri realizate in domeniul constructiilor in 2018 dar si in 2019 este de peste 80% din totalul veniturilor realizate. In aceasta situatie, care sunt obligatiile sociale respectiv impozitul pe salarii dupa 21.07.2019 pentru un angajat ce lucreaza cu o ora/zi si un ...
x