Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 30 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Contabilizarea investitiilor efectuate pe un teren in comodat

valabil la 11 Apr 2024Conform legislatiei in vigoare!
Bajan Camelia Raspuns oferit de
Bajan Camelia

Expert contabil, expert judiciar, practician in insolventa

Intrebare: Administratorul societatii are un teren. Pe acel teren doreste sa isi desfasoare activitatatea economica. Incheie contract de comodat pe teren intre persoana fizica si societatea lui.

Taxele pentru racordare curent, apa si canalizare le poate achita din firma? Are in plan sa isi construiasca gard si hala. Toate materialele necesare pentru construirea gardului si hala le poate achizitiona pe firma?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 3831

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 11 apr 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123270 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Contabilitate

10Apr2024

Contract de comodat intre 2 persoane juridice. Riscuri fiscale

de Ionut Jinga valabil la 10 Apr 2024
Intrebare: Este valabil (se poate intocmi pe o perioada de minim un an) din punct de vedere fiscal contractul de comodat intre 2 persoane juridice? Daca da, va rog baza legala si ce implicatii ar fi din punct de vedere fiscal daca s ar intocmi acest contract.
09Apr2024

Contract de comodat intre 2 societati comerciale

de Gina Popescu valabil la 09 Apr 2024
Intrebare: Se poate intocmi contract de comodat intre 2 societati comerciale pentru un autoturism? Va rog baza lega.
09Feb2024

Incheiere contract de comodat pentru masina

de Mihaela Corneanu valabil la 09 Feb 2024
Intrebare: Asociatul unei societati cu obiect de activitate 8553 "Scoli de conducere" doreste sa aduca in patrimoniul societatii 6 mijloace de transport (proprietate personala) necesare desfasurarii activitatii. Cum se poate face acest lucru si care sunt implicatiile fiscale si contabile?
01Feb2024

Contract de comodat. Lucrari de reparatii si modernizare. Regim fiscal societate

de Mariana Prejbeanu valabil la 01 Feb 2024
Intrebare: O firma isi desfasoara activitatea in spatiul care apartine asociatului unic, incheind un contract de comodat pe 30 ani. Face atat lucrari de reparatii, cat si modernizare. Din punctul de vedere al Tva si al impozitului pe venit, ce implicatii fiscale sunt? Care ar fi inregistrarile contabile?
26Ian2024

Investitii pe perioada contractului de inchirieire

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 26 Ian 2024
Intrebare: Societatea noastra isi desfasoara activitatea intr-o hala inchiriata (mai avem din contractul de chirie incheiat pe o perioada de 5 ani inca 3 ani). Anul acesta vom achizitiona in leasing operational un utilaj pentru a carei punere in functiune este nevoie de anumite cheltuieli pentru modificarea halei (usa, pardoseala, curent etc.) care sunt destul de mari (aproximativ 200.000 lei).Este ...
16Ian2024

Refacturare utilitati. Contract de comodat

de Gina Popescu valabil la 16 Ian 2024
Intrebare: 1. Detine un apartament care va fi inchiriat catre o PF. Conform contractului, plata mentenantei si a utilitatilor este in sarcina chiriasului, insa aceste doua facturi se emit pe numele societatii. Cum este corect sa se procedeze:a. daca societatea inregistreaza facturile de mentenanta si utilitati, acestea nu vor fi niciodata achitate intrucat le achita chiriasul?b. daca ar achita ...
x