Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 6 Mai 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Contract inchiriere utilaje

valabil la 01 Mar 2011
Adriana Pandele Raspuns oferit de
Adriana Pandele


Intrebare: O societate comerciala are ca obiect de activitate inchiriere de utilaje de tip buldoexcavator, cilindru compactor, autobasculante, cu personal de deservire aferent si cu combustibil. La unele contracte combustibilul este asigurat de beneficiar. Va rog sa ma ajutati cu o monografie contabila pentru acest tip de activitate; care sunt documentele pentru justificarea consumului de combustibil atat in contabilitatea primara cat si cea financiara; ce documente trebuie sa insoteasca factura de prestari servicii emisa; ce documente trebuie sa intocmeasca soferii; daca trebuie sa utilizam clasa 9 de conturi; cum calculam consumul de combustibil pentru utilaje?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4399

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 01 mar 2011.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123373 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria ONG

24Apr2023

Activitate de inchiriere composesorat

de Anca Bilas valabil la 24 Apr 2023
Intrebare: Un composesorat in calitate de ONG are drept activitate inchirierea de pasuni si terenuri arabile catre persoane fizice si juridice din Romania.Poate sa inchirieze o parte din teren, acesta fiind nisipos si neutilizabil composesoratului, catre o persoana juridica din Elvetia in vederea infiintarii unui parc fotovoltaic? In caz afirmativ, ce obligatii ar avea composesoratul din punctul de ...
06Oct2022

Cheltuieli asociatie sportiva

de Gabi Popescu valabil la 06 Oct 2022
Intrebare: O asociatie non profit infiintata cu scopul de a sprijinii activitatea sportiva a tinerelor talente din tenis primeste sponsorizari de la persoane juridice si fizice in contul bancar. Acesti bani sunt folosti pentru deplasari, cazare, masa, echipamente, taxe inscriere concursuri si tot ce este necesar pentru a putea participa la turneele de tenis. Pentru a se deplasa in afara tarii (de ex. in ...
04Oct2021

ONG. Delimitare activitate economica si calcul impozit pe profit

de Anca Ardelean valabil la 04 Oct 2021
Intrebare: Cum se delimiteaza veniturile obtinute din activitatea economica si cele ale activitatii fara scop lucrativ? In anul 2019 am pus bazele unui ONG pentru sprijinirea copiilor cu autism, intr-o zona in care acest serviciu era inexistent. Am angajat 5 terapeuti, am inchiriat un spatiu si am inceput promovarea. Am gasit repede parinti doritori, care au fost foarte multumiti de serviciile noastre si ...
16Aug2020

Composesorat. Inactivitate fiscale. Conditii de reactivare

de Otilia-Mihaela Roman valabil la 16 Aug 2020
Intrebare: Un composesorat nu a desfasurat activitate pe o perioada de aproximativ 10 ani, fiind declarat inactiv la ANAF si se pare ca nu a depus nicio declaratie fiscala in aceasta perioada de inactivitate. Acum doreste sa inceapa o activitate de inchiriere terenuri si evident sa devina activ. Ce formalitati ar trebui sa efectueze pentru acest lucru (sa devina activ)? Ar trebui sa depuna D101 pe toti ...
13Ian2020

Inchiriere spatiu apartinand unui ONG. Documente justificative

de Vera Constantin valabil la 13 Ian 2020
Intrebare: O persoana juridica inchiriaza o suprafata intr-o cladire de la un ONG. ONG-ul nu are in statut activitate de inchiriere. Cum se poate face decontarea chiriei? In baza de chitanta sau este necesara emiterea de factura? Este deductibila la impozitul pe profit chiria decontata numai in baza chitantei?
26Iul2019

Inchiriere/cumparare locatie desfasurare activitate. ONG. Implicatii fiscale

de Gabi Popescu valabil la 26 Iul 2019
Intrebare: O asociatie din Romania (persoana juridica fara scop lucrativ) are drept obiect de activitate alte forme de invatamant (se predau lectii de pian) si intentioneaza sa deschida o scoala de vara in Franta. In acest scop ar dori sa inchirieze (eventual sa cumpere) o locatie in care sa desfasoare aceasta activitate. Poate sa faca acest lucru? Ce implicatii fiscale sunt?
x