Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 14 Mai 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Declarare punct de lucru. TVA

valabil la 11 Dec 2010
Silviu Stoica Raspuns oferit de
Silviu Stoica

consultant fiscal

Intrebare: O societate comerciala doreste sa-si extinda activitatea si in alt judet. Dpdv al spatiului se va incheia un contract de inchiriere de la o persoana fizica pentru spatiu din acel judet. Totodata se estimeaza efectuarea unor lucrari de investitii [reamenajarea mansardei unde va fi biroul].

1.Contractul de inchiriere a spatiului incheiat cu persoana fizica va fi pentru o perioada de 10 ani si se va inregistra la Administratia Financiara in termenul legal de 15 zile de la incheiere. Avand in vedere faptul ca proiectul de deschidere a acestui punct de lucru este pe termen mai mare [se preconizeaza cel putin 1 an pentru amenajari] este obligatoriu inregistrarea la Registrul Comertului a punctului de lucru odata cu contractul de inchiriere sau se poate face acest lucru si mai tarziu [dar binenteles inainte de inceperea activitatii] si asta avand in vedere ca este posibil ca obiectul de activitate sa fie altul decat cel gandit initial. [exista in proiect doua tipuri de activitati si inca nu este luata hotarirea finala]

2.Daca declararea punctului de lucru se face la Registrul Comertului doar inainte de inceperea activitatii dar de la data incheierii contractului pentru spatiu, si pana atunci exista facturi pentru cheltuielile de amenajare a spatiului care este regimul acestora, TVA-ul este deductibil?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 7112

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 11 dec 2010.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123692 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria TVA

13Mai2024

Achizitie intracomunitara de servicii. Cod special de TVA

de Stan Cosmina valabil la 13 Mai 2024
Intrebare: Am achizitie de prestare servicii de catre firma in UE pentru inregistrarea ca platitor doar pentru aceasta operatiune intracomunitara.Voi depune doar D700 pentru obtinerea unui cod valid? In declaratie bifeaza automat si D300, desi eu trebuie doar 301 sa depun, atat, fara 390 si 300? Corect?
13Mai2024

Livrare UE client RO

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 13 Mai 2024
Intrebare: O societate X din Romania, platitoare de TVA, cumpara un bun (barca) din Italia de la o persoana fizica. Bunul respectiv il revinde unei alte societati Y din Romania, fara ca bunul sa paraseasca teritoriul Italiei.In acest caz sunt aplicabile prevederile art. 268 din Codul fiscal, in sensul ca, daca locul livrarii nu este in Romania, operatiunea nu este impozabila in Romania si astfel factura ...
14Mai2024

Vanzare auto intracomunitar

de Gabi Popescu valabil la 14 Mai 2024
Intrebare: O PFA a achizitionat un autoturism prin leasing financiar cu tva deductibila 50% (masina nu este folosit 100% pentru activitatile PFA). Acuma se va achita leasingul si vrea sa vanda autoturismul catre un client din Ungaria (platitoare de tva in Ungaria).Cum se emite factura de vanzare? Cu tva sau fara tva? Daca fara tva, care este mentiunea care se trece pe factura?
13Mai2024

Vanzare-cumparare autoturism SH

de Anca Bilas valabil la 13 Mai 2024
Intrebare: O PFA platitoare de TVA cumpara de la o persoana fizica un autoturism SH in valoare de 186.000 lei, pentru care s-a stabilit plata in rate. Dupa o perioada in care cumparatorul a acumulat restante la plata, se convine la restituirea autoturismului catre persoana fizica vanzatoare si plata doar a unei sume lunare drept taxa de utilizare.Restituirea bunului poate fi asimilata unei livrari de ...
11Mai2024

Servicii dispecerat. Monitorizare pentru o companie din UE. Regim TVA

de Elena Garofil valabil la 11 Mai 2024
Intrebare: O societate presteaza servicii de dispecerat si monitorizare pentru o companie de transport din UE inregistrata in scopuri deTVA. Societatea din Romania este obligata sa se inregistreze ca platitoare de TVA? Cum factureaza aceste servicii din punctul de vedere al TVA? Va rog sa ne ajutati si cu baza legala.
10Mai2024

Refuz drept de deducere al TVA in cazul unui furnizor aflat in procedura de faliment

de Anca Bilas valabil la 10 Mai 2024
Intrebare: O societate al carei cod de TVA a fost anulat pentru cazier asociati care este in procedura de faliment inchiriaza imobilul aflat in patrimoniu pana la vanzarea prin lichidare unei societati platitoare de TVA. Conform art. 11 alin. 9 din Codul fiscal, beneficiarul are dreptul de a deduce TVA, incadrandu-se la exceptii. Cu toate acestea, i-a fost refuzat dreptul de deducere in urma unui control ...
x