Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 8 Mai 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Documente justificare produse sampling

valabil la 04 Feb 2012
Irina Coma Raspuns oferit de
Irina Coma

Consultant fiscal, expert contabil si auditor

Intrebare: Samplingurile cu produsele companiei se organizeaza la clienti prin intermediul unei firme specializate care ne presteaza acest serviciu in magazine prin intermediul promoterilor lor. In afara de contractul incheiat in acest sens, ce documente ar mai fi necesare astfel incat cheltuiala cu prestarea serviciului sa fie considerata deductibila?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1013

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 04 feb 2012.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123436 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Codul fiscal

20Oct2020

Incadrare rumegus material lemnos

de Gabi Popescu valabil la 20 Oct 2020
Intrebare: Referitor la Legea de modificare a Codului Silvic - Legea 197/2020, se modifica definitia materialelor lemnoase, ceea ce implica emiterea de avize de insotire silvice, cu regim special pentru aceste materiale lemnoase, respectiv pentru rumegus si bucati lemn (cod deseu 03 01 05), altele decat cherestea.Pentru aceasta categorie de deseu - rumegus si bucati lemn (cod deseu 03 01 05) livrate cu ...
11Mai2020

Achizitie marfuri pe baza de aviz de insotire, fara factura. Monografie contabila

de Vera Constantin valabil la 11 Mai 2020
Intrebare: Societatea achizitioneaza deseuri materiale reciclabile din plastic de la un furnizor platitor de TVA, in regim de taxare inversa conform art. 331 al 2, lit. a, pct. 3. Documentul intocmit de furnizor este avizul de insotire a marfii, in care sunt detaliate produsele, cantitatile si pretul unitar. Furnizorul nu a intocmit factura fiscala pentru aceste livrari in termenul legal, respectiv pana in ...
27Iun2016

Acordare gratuit bunuri in scop patrimonial. Monografie contabila

de Irina Coma valabil la 27 Iun 2016
Intrebare: O firma acorda gratuit, in cadrul unei campanii de marketing, tablete clientilor care cumpara o anumita gama de produse intr-o anumita perioada de timp. Care sunt inregistrarile contabile aferente achizitiei acestor tablete si ulterior acordarea clientilor? Ce documente trebuie intocmite in momentul predarii tabletelor clientilor?
06Apr2014

Diferente la receptie. Documente

de Adina Bocan valabil la 06 Apr 2014
Intrebare: Daca pentru o livrare intra comunitara scutita de TVA se constata diferente la receptie care sunt mentionate doar pe aviz fara a se mai trimite o copie a notei de receptie de la client, ar putea sa existe vreun risc fiscal? Cum ar trebui sa se mentioneze diferentele la receptie pe aviz?
28Mar2014

Neconcordate date intre CMR si avizul de expeditie

de Ela Dumitra valabil la 28 Mar 2014
Intrebare: La o achizitie intra comunitara, daca datele de pe aviz nu corespund cu datele de pe CMR, ce trebuie sa faca clientul la receptia marfii pentru a nu avea risc fiscal?
12Nov2013

Ambalaje returnabile care circula prin schimb, fara facturare

de Dana Hristu valabil la 12 Nov 2013
Intrebare: Pentru trimiterea unor ambalaje care circula prin schimb unui furnizor intracomunitar ce documente se intocmesc? Se mentioneaza pe CMR si se intocmeste aviz cu mentiunea nu se factureaza - ambalaje returnabile?
x