X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 20 Februarie 2019
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis

Furnizare servicii. Dobanzi. Majorari de intarziere

Gabi Popescu Raspuns oferit de
Gabi Popescu
Auditor financiar
valabil la 26 Ian 2019Conform legislatiei in vigoare!
Intrebare: Suntem un operator de servicii publice de alimentare cu apa si canalizare si avem un numar foarte mare de clienti (cca.100.000) a caror inventariere necesara pentru actualizarea bazei de date este foarte greoaie.O parte din acesti clienti nu isi achita obligatiile de plata si desi sunt notificati la data scadentei, refuza plata facturilor, motiv pentru care sunt debransati de la sistemul de alimentare cu apa.

Conform contractului de furnizare, daca in termen de 3 luni de la data debransarii nu achita debitul pentru a se putea relua furnizarea serviciului, operatorul va trece la suspendarea contractului. Din punct de vedere al softului folosit si a evidentei contabile, odata cu suspendarea contractului, acesti clienti sunt mutati dintr-o grupa de clienti activi intr-o alta grupa distincta - clienti suspendati. La modificarea adusa in anul 2015 asupra Legii 241/2006 a disparut notiunea de ,,reziliere contract\", motiv pentru care acestea pot fi reziliate doar in anumite conditii, clar specificate in contract. Care este situatia clientilor cu contracte suspendate in ceea ce priveste majorarile de intarziere si care sunt drepturile si obligatiile partilor in aceasta perioada? La data suspendarii, clientul are un debit restant, se mai calculeaza majorari de intarziere?

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 69369 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Furnizare servicii. Dobanzi. Majorari de intarziere

SMS
ACCES INSTANT la intrebare si raspuns platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea care prezinta interes pentru dvs. platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Modificari fiscale 2019

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Modificari fiscale 2019"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Articole similare

12Feb2019

Serviciile asupra bunurilor mobile. Tratament TVA

de Olguta Crevelescu valabil la 12 Feb 2019
23Ian2019

Eliberare factura pentru incasarea prin bon fiscal

de Mariana Prejbeanu valabil la 23 Ian 2019
14Ian2019

Administrare imobile. Prestari servicii

de Dana Hristu valabil la 14 Ian 2019
13Ian2019

Facturare. Inscrierea capitalului social

de S.M. Armaselu valabil la 13 Ian 2019
14Ian2019

Regimul notei de debit. Facturare

de Anca Ivanov valabil la 14 Ian 2019
x