Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 10 Mai 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Incasari in numerar, facturi de cate 5000 lei fiecare

valabil la 11 Mar 2014
Dana Hristu Raspuns oferit de
Dana Hristu

Consultant fiscal si expert contabil si auditor financiar

Intrebare: Pentru un contract de servicii de 20000 lei clientul doreste sa achite 3 avansuri de cate 5000 lei , cash, intr-o luna. Se emit 3 facturi de avans iar cand serviciul se realizeaza se storneaza aceste facturi si se factureaza serviciul. Ex: F1 5000 lei, F2 5000 lei, F3 5000 LEI, F4 (pozitia1 -5000, pozitia2 -5000, pozitia 3 -5000, pozitia 4 20000) total 5000 lei. Din punct de vedere legal se pot face operatiuni?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4651

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 11 mar 2014.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123553 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Contabilitate

07Mai2024

Factura de cursuri online cu tva 27% din Ungaria

de Vera Constantin valabil la 07 Mai 2024
Intrebare: Am primit o factura pentru cursuri online de la un platitor de TVA din Ungaria. Pe factura TVA este 27%, nu este precizata taxarea inversa. Este corecta? Cum inregistrez TVA?
07Mai2024

Servicii de intermediere rezervari

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 07 Mai 2024
Intrebare: 1. Va rog sa imi spuneti daca pot sa fac rezervari la hoteluri si sa facturez unei agentii din Romania aceste servicii pe codul CAEN 7990. Este vorba doar de cazare, separat. In acest caz trec pe factura "servicii turistice - rezervari" sau ce anume?2.Inteleg ca pot factura separat servicii turistice de transport, cazare sau bilete atractii, dar nu pot factura/intermedia pachete turistice ...
05Mai2024

Neplatitor de tva. Achizitie softuri SUA

de Vera Constantin valabil la 05 Mai 2024
Intrebare: O societate neplatitoare de tva achizitioneaza softuri in valoare de 510$ cu abonament de pe un site 10.01.2024, de la un furnizor american, curs BNR 4,5418.
28Apr2024

Incasari in numerar fara casa de marcat

de Mariana Prejbeanu valabil la 28 Apr 2024
Intrebare: Putem incasa cu exceptie numerar de la persoana fizica cu chitanta, fara casa de marcat?
28Apr2024

Refacturare cheltuieli

de Munteanu Corneliu Stefan valabil la 28 Apr 2024
Intrebare: O SRL platitoare de TVA si impozit pe profit din Romania in domeniul aviatiei are un contract de management/administrare avion incheiat cu o firma A, firma platitoare de TVA din Romania. Firma A este proprietarul avionului. In baza contractului, SRL-ul va emite o factura lunara pentru taxa de management in valoare de 5.000 euro catre firma A.Firma A pune la dispozitia SRL-ului o aeronava ...
23Apr2024

Retinere contributie de 2% fondul de mediu pe factura

de Anca Bilas valabil la 23 Apr 2024
Intrebare: Societatea la care lucrez vinde deseuri lemnoase catre o societate autorizata sa colecteze deseurile. Pe factura am retinut si taxa de mediu de 2% din valoarea fara TVA a deseurilor. Este corect asa?
x