Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 5 Mai 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Incetare activitate punct de lucru. Conservare mijloace fixe

valabil la 28 Sep 2013
Irina Dumitrescu Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Consultant fiscal, Expert contabil

Intrebare: Care este procedura pentru a putea inchide temporar un punct de lucru, amplasat in alt judet decat sediul social si care are peste 5 salariati (are CIF)? In cazul inchiderii temporare, ce se intampla cu mijloacele fixe ramase in acel sediu si neutilizate, inclusiv cladirea? Se trec in conservare? Ce implicatii fiscale si contabile are trecerea in conservare a acestora?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4532

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 28 sep 2013.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123364 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Altele

17Mar2022

Obligatii de plata catre institutii publice

de Adela Oncescu valabil la 17 Mar 2022
Intrebare: La ce interval de timp expira obligatiile de plata catre insitutiile publice?
13Iun2021

Domeniul public/privat al unei institutii publice. Amortizare

de Elena Ionescu valabil la 13 Iun 2021
Intrebare: Care este cadrul legal ce reglementeaza domeniul public de cel privat al patrimoniului unei institutii publice, precum cadrul legal care delimiteaza bunurile din domeniul privat amortizabile si cele din domeniul privat neamortizabile?
23Nov2017

Componenta comisie receptie bunuri si servicii

de Marilena Radulescu valabil la 23 Nov 2017
Intrebare: Cine ar putea intra in componenta - ce tip de persoane - unei comisii de receptie, in cadrul unei institutii publice, pentru diverse tipuri de bunuri si servicii, cele mai problematice fiind:- mijloace fixe;- lucrari de reparatii curente pentru diverse instalatii/structuri metalice;- lucrari de reparatii capitale de pe lista de investitii.Ce se poate face in cazul in care institutia ...
25Feb2016

Amortizare cheltuieli de constituire. Impozit pe profit

de Olguta Crevelescu valabil la 25 Feb 2016
Intrebare: Cheltuiala privind amortizarea imobilizarilor (cheltuieli de constituire - conturi 2012, 2801, 6811) este deductibila sau nedeductibila la calculul impozitului pe profit? In acest caz contul 6811 este deductibil sau nedeductibil?
28Dec2015

Scutirea de impozitul reinvestit la unitati protejate si la societati comerciale

de Anca Ivanov valabil la 28 Dec 2015
Intrebare: Referitor la intrebarea http:www.portalcontabilitate.romonografie-contabila-privind-profitul-reinvestit-68973.htm la art. 82 din Legea 448/2006 conditia este ca 75% sa fie reinvestit iar in Codul fiscal art. 19^4 scutirea este de 16%. Care procent este corect 75% sau 16%?
21Iun2015

Achzitie laptop

de Dana Hristu valabil la 21 Iun 2015
Intrebare: Ce trebuie sa aiba in vedere o firma daca achizitioneaza un laptop, pentru a-si desfasura activitatea economica, din punct de vedere procedural, contabil si fiscal?
x