Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 1 Octombrie 2023
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Inlocuire produse expirate

valabil la 21 Aug 2023Conform legislatiei in vigoare!
Anca Bilas Raspuns oferit de
Anca Bilas

Expert contabil si Consultant fiscal

Intrebare: Am primit in luna iulie 2 facturi: una cu un produs ce are un discount de 100% si cealalta contine produse cu valoare zero. Ambele reprezinta o compensatie pentru produse care au expirat (pe factura nu este mentionat acest lucru).

Cum se inregistreaza aceste facturi? Cum se procedeaza cu produsele expirate pentru care s-au primit facturile?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4711

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 21 aug 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 112336 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

PFA sau SRL in 2023?

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "PFA sau SRL in 2023?"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Stocuri

15Sep2023

Produse primite gratuit

de Gabi Popescu valabil la 15 Sep 2023
Intrebare: O SRL achizitioneaza materiale consumabile pe o factura vine un produs x cu valoare de 10 lei si un produs y cu discount 100% zero lei. Care este monografia contabila si cu ce valoare se introduce in stoc produsul Y? Daca pe aceeasi factura am un produs x cu 10 lei si un al doilea produs x cu 0 lei, atunci introduc in gestiune 2 produse x cu 5 lei bucata, dar daca sunt diferite?
01Sep2023

Vanzare obiecte de inventar

de Anca Bilas valabil la 01 Sep 2023
Intrebare: Firma A din Romania, platitoare de TVA si impozit pe profit achizitioneaza anumite obiecte de inventar (telefoane, laptopuri, echipamente GPS etc). Firma A este afiliata cu firma B care este la fel platitoare de impozit pe profit si TVA. Apare necesitatea alocarii unor obicte de inventar care au fost achizitionate pe firma A catre salariati care sunt angajati ai firmei B.Avem cazul in care: ...
21Aug2023

Inregistrare rabat comercial

de Elena Garofil valabil la 21 Aug 2023
Intrebare: Am primit o factura cu mentiunea rabat rulaje Dellos (denumirea produsului) pentru a compensa pierderea cu expirarea produsului.Cum se inregistreaza aceasta factura si cum se procedeaza cu produsul expirat la care face referire?
11Aug2023

Stoc de produse finite nelivrate clientului strain. Casare. Suportarea costurilor de catre client

de Constanta Popa valabil la 11 Aug 2023
Intrebare: Compania X inregistrata fiscal in Romania factureaza stocuri de produse finite catre compania Y din Elvetia care detine cod fiscal in Spania. Livrarile de bunuri sunt facturate catre codul fiscal din Spania al companiei Y cu livrare in Spania, conditie de livrare DAP. O situatia atipica intervine atunci cand cu acordul ambelor parti se decide casarea unor stocuri pe teritoriul Romaniei. ...
14Mai2023

Inlocuirea/repararea produselor defecte in perioada de garantie

de Mariana Prejbeanu valabil la 14 Mai 2023
Intrebare: In cazul in care primim produse defecte de la clienti si le trimitem la reparat furnizorului in perioada de garantie, ce documente trebuie sa intocmim si cum inregistram contabil:1. primirea de la client (persoana fizica sau juridica) a produsului defect;2. transmiterea catre furnizor a produsului;3. primirea de la furnizor a produsului reparat si restituirea acestuia clientului?
18Feb2023

Distrugere produse finite

de Elena Garofil valabil la 18 Feb 2023
Intrebare: O societatea comerciala A cu sediul in Romania este platitoare de impozit pe profit si TVA lunar. Incheie un contract in valoare de 28.000 euro cu societatea B din UK, in vederea realizarii unor produse. Firma A ii factureaza firmei B avans in valoare de 28.000 euro in vederea achizitionarii materialelor necesare fabricarii produselor (se si incaseaza suma de 28.000 euro). Pe masura ...
x