Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 29 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Liste de inventar electronice

valabil la 26 Oct 2023
Irina Dumitrescu Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Consultant fiscal, Expert contabil

Intrebare: Societatea noastra organizeaza inventarierea anuala a marfurilor. Avand in vedere societatea ca are peste 50 de puncte de lucru si mii de repere in fiecare gestiune, iar listele de inventar se intocmesc electronic, va rog sa ne spuneti daca este posibil sa nu mai procedam la listarea acestora si semnarea pe fiecare pagina in parte, ci sa se arhiveze electronic, iar semnaturile comisiei si a gestionarului sa fie doar pe procesul verbal de stabilirea a rezultatelor inventarierii.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4773

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 26 oct 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123216 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

11Ian2024

Vanzare obiecte de inventar

de Mihaela Corneanu valabil la 11 Ian 2024
Intrebare: O SPARL (societate de avocatura cu raspundere limitata) doreste sa vanda catre persoane juridice/fizice o parte din obiectele de inventar.Care este procedura de vanzare, avand on vedere ca SPARL are codul CAEN 6910? Ce documente ar trebui intocmite? Facturile vor fi intocmite cu tva?
24Nov2023

Inventarierea contului 419

de Mihaela Corneanu valabil la 24 Nov 2023
Intrebare: La inventarierea anuala se trimit extrase de cont la contul 419 "Clienti Creditori"?
28Apr2023

Registre de contabilitate si Registrul de evidenta fiscala. Listari informatice

de Dana Hristu valabil la 28 Apr 2023
Intrebare: Registrele obligatorii: registrul inventar, registrul jurnal si registrul de evidenta fiscala mai trebuie tinute fizic si completate de mana sau se pot edita din programul de contabilitate? Va rog indicati si ordinul care face referire la acest lucru.
15Apr2023

Casare bunuri. Obiecte de inventar. Mijloace fixe

de Dana Hristu valabil la 15 Apr 2023
Intrebare: Conform art. 25 alin. 4 lit. c) din Codul fiscal sunt considerate cheltuieli deductibile contravaloarea bunurilor lipsa din gestiune sau degradate, neimputabile, daca se face dovada distrugerii lor. Societatea noastra anual caseaza diverse active cu ocazia inventarierii anuale. Mijloacele fixe casate au fost intotdeauna amortizate integral. Nu avem procese verbale de valorificare a deseurilor ...
02Nov2022

Imobilizari corporale. Plus la inventar

de Anca Ardelean valabil la 02 Nov 2022
Intrebare: O societate a achizitionat o masina de cusut, o masa de calcat si o statie de calcat semiprofesionala. Toate aceste echipamente le-am achizitionat in stare noua de la un furnizor, dar acest furnizor vrea sa le cedam pe cele existe, sa facem un buy back. Asta a fost conditia pusa de furnizor. Problema este ca echipamentele vechi nu le avem in gestiune.Cum am putea aduce in gestiune aceste ...
16Feb2022

Evidenta documente cu regim special

de Elena Garofil valabil la 16 Feb 2022
Intrebare: Pentru facturi si avize mai este obligatorie intocmirea fisei de magazie a documentelor cu regim special? Care este actul normativ? De asemenea, este obligatorie intocmirea inventarului anual al acestor documente (o lista cu toate documentele emise si cele anulate)? In baza carei reglementari legale? Este un format anume impus?
x