Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 11 Mai 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Livrare intracomunitara de bunuri

valabil la 30 Mar 2013
Dana Hristu Raspuns oferit de
Dana Hristu

Consultant fiscal si expert contabil si auditor financiar

Intrebare: Am achizitionat din Romania bunuri care urmeaza a fi refacturate catre o societate din UE. La achizitie am dedus TVA. Care este regimul de facturare din punct de vedere al TVA si care sunt obligatiile declarative. Ambele societati sunt inregistrate in scop de TVA in tara de rezidenta.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4662

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 30 mar 2013.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123610 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Livrari de bunuri

28Mar2022

Lipsa documente justificare scutire de TVA

de Elena Garofil valabil la 28 Mar 2022
Intrebare: Compania noastra a efectuat o livrare de bunuri (intr-un stat comunitar) catre un client cu VAT valid, facturand marfa fara TVA. Ulterior, nu s-au mai primit de la partener documentele necesare pentru justificarea scutirii. Ce solutii sunt in acest caz?
06Aug2021

Livrare mobilier cu montaj la beneficiar. Persoana neimpozabila din stat tert sau din stat membru

de Amelia Dumitras valabil la 06 Aug 2021
Intrebare: O societate din Romania platitoare de tva livreaza mobilier cu montaj unei persoane fizice din Elvetia. Transportul modulelor este facut de societatea din RO care face si monteaza mobila.Ce obligatii are societatea din Romania din punct de vedere al TVA incepand cu data de 01.07.2021, stiind ca livrarea se face in Elvetia? Dar in cazul in care livrarea se facea intr-un stat membru UE? In ...
16Iul2021

Comert online

de Ionut Jinga valabil la 16 Iul 2021
Intrebare: Suntem o firma de comert online platitor de tva. Avem un client din Franta cu cod VIES care doreste sa achizitioneze marfa care sa fie livrata in Anglia.Care este regimul de facturare din punct de vedere al tva?
06Iun2021

Livrare de bunuri in Norvegia. TVA

de Dana Hristu valabil la 06 Iun 2021
Intrebare: Avem un client din Norvegia caruia ii livram bunuri. Cum se trateaza aceasta operatiune? Ca si o livrare intracomunitara? Cum se intocmeste factura? Cu sau fara TVA (scutita cu drept de deducere)? Se face vama?
13Mai2021

Vanzare echipamente in rate

de Vera Constantin valabil la 13 Mai 2021
Intrebare: Firma Furnizor SRL vinde cu plata in rate echipamente pe teritoriul Romaniei catre o alta firma romaneasca platitoare de tva, Beneficiar SRL.Furnizorul emite 4 facturi de avans cu cate 20% din valoarea echipamentelor, cate o factura pe luna pentru urmatoarele 4 luni si la transa 5, in luna urmatoare, se factureaza valoarea integrala a echipamentelor si se storneaza avansurile facturate. ...
29Apr2021

Majorare capital social. Rezerva legala

de Irina Dumitrescu valabil la 29 Apr 2021
Intrebare: In 2020 se decide prin AGA majorarea capitalului social din profitul anilor precedenti (sold 117). Mentiunea de la Registrul Comertului este emisa cu data de ianuarie 2021.Pentru a finaliza dosarul, ONRC a solicitat:- Nota contabila de majorare semnata si stampilata;- Balanta de verificare semnata si stampilata dupa ce a fost facuta nota de majorare.Astfel, a trebuit sa facem in 2020 ...
x