Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 10 Septembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Lucrari de renovare spatiu inchiriat

valabil la 01 Iun 2024Conform legislatiei in vigoare!
Bajan Camelia Raspuns oferit de
Bajan Camelia

Expert contabil, expert judiciar, practician in insolventa

Intrebare: Va adresam aceasta solicitare pentru a clarifica aspecte legate de deductibilitatea cheltuielilor cu renovarea unui spatiu inchiriat si TVA aferenta, in contextul urmatoarei situatii: societatea noastra inchiriaza un spatiu de la unul dintre administratori, persoana fizica, pentru a-si desfasura activitatea. Conform contractului de inchiriere, societatea noastra are dreptul de a subinchiria spatiul respectiv. Cu toate acestea, pentru a fi eligibil pentru subinchiriere, spatiul necesita o renovare prealabila.

Avand in vedere cele de mai sus, dorim sa aflam:

1. Are societatea noastra dreptul de a deduce cheltuielile cu renovarea spatiului inchiriat si TVA aferenta?

2. Este posibil ca persoana fizica, proprietarul spatiului, sa accepte o chirie modica pe o perioada de un an de zile, avand in vedere ca societatea noastra se angajeaza, prin contract, sa aduca imbunatatiri spatiului?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6920

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 01 iun 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 128737 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Asociere

04Sep2024

Monografie contabila instalare ATM. Inchiriere spatiu

de Gina Popescu valabil la 04 Sep 2024
Intrebare: O SRL a incheiat un contract de prestari servicii si a instalat un ATM intr-un supermarket. A inchiriat spatiul, alimenteaza ATM-ul cu lei folosind banii trimisi de societatea cu care a incheiat contractul si, in functie de volumul prestarilor, primeste un comision. Cum se contabilizeaza aceste operatiuni?
19Iul2024

Renovare spatiu inchiriat

de Gina Popescu valabil la 19 Iul 2024
Intrebare: O societate nou infiintata doreste sa deschida mai multe magazine in Romania. Acestea inchiriaza spatii comerciale pe care doreste sa le renoveze. Acesta va avea si cheltuieli cu servicii de arhitectura, iar in factura cu servicii de renovare vor intra si materialele (exwmplu: rigips lavabila etc). Pentru ca societatea sa nu aiba o pierdere foarte mare, aceste servicii se pot amortiza? In cat ...
01Iul2024

Investitii spatiu inchiriat

de Elena Popescu valabil la 01 Iul 2024
Intrebare: Va rog sa ma sprijiniti cu o sugestie legata de amortizarea cheltuielilor provenite in urma mutarii sediului social al firmei. De curand ne-am mutat intr-o alta locatie; timp de o luna am mutat toata aparatura, birourile etc. am reamenajat noul sediu etc. Problema este ca toata cheltuiala cu aceasta mutare se ridica la o suma destul de mare. Precizez ca suntem in chirie si nu este sediul nostru. ...
01Iun2024

Investitie la spatiu inchiriat

de Constanta Popa valabil la 01 Iun 2024
Intrebare: O societate cu activitate de asistenta stomatologica are inchiriat spatiul de lucru - clinica de stomatologie, de la persoane fizice - asociatii societatii. Renovarea clinicii s-a facut de catre societate, inregistrand toate cheltuielile pe contul 231. Cum se face receptia acestor cheltuieli daca imobilul nu este proprietatea societatii? Putem eventual amortiza aceste cheltuieli?
28Mai2024

Cheltuieli ulterioare efectuate cu echipamente luate in concesiune

de Anca Bilas valabil la 28 Mai 2024
Intrebare: Suntem un operator regional de servicii publice de alimenatre cu apa si canalizare si la momentul preluarii serviciului UAT-urile ne concesioneaza o lista de mijloace fixe din domeniul public. Conform contractului de delegare avem obligatia de a intretine si repara aceste mijloace fixe.Exista o limitare legala a cheltuielilor cu reparatiile in functie de valoare de inventar a mijlocului fix, ...
02Mai2024

Investitie in showroom aflat intr-un spatiu inchiriat

de Stan Cosmina valabil la 02 Mai 2024
Intrebare: O societate cu activitate de comert en detail, platitoare de impozit pe profit, amenajeaza intr-un spatiu inchiriat un showroom, constand in compartimentarea de spatii unde se amenajeaza diferite modele de bai, expune diferite modele de gresie, faianta, chiuvete, corpuri de iluminat etc. pe care le cumpara si le plateste. Pentru amenajarea acestora este nevoie de materiale de constructie, ...
x