Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 18 Mai 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Marfa schimbata. Documente

valabil la 29 Ian 2011
Silviu Stoica Raspuns oferit de
Silviu Stoica

consultant fiscal

Intrebare: Societatea noastra livreaza marfa prin curier catre clienti, fara asigurarea marfii. In situatia in care marfa (din sticla) se sparge si noi livram clientului un alt produs (identic), este corect daca facturez cu valoarea 0 (zero), sau cum ar trebui sa procedez din punctul de vedere al documentelor care trebuie intocmite?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4690

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 29 ian 2011.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123975 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Facturare

18Mai2024

Utilizarea a doua variante de vizualizare pentru avizul de expeditie

de Liviu Sapunaru valabil la 18 Mai 2024
Intrebare: Societatea noastra (societate de distributie echipamente IT) cand factureaza un produs din stoc se emite un aviz de expeditie pentru toate transporturile, iar avizul are 2 variante de printare/vizualizare:- un aviz cu preturi care se trimite prin notificare catre client si care se posteaza in platforma ecommerce;- un aviz fara preturi care insoteste coletul cu marfa.Poate un document sa ...
15Mai2024

Elemente obligatorii ale avizului de insotire a marfii

de Anca Bilas valabil la 15 Mai 2024
Intrebare: Societatea noastra (distribuitor echipamente IT), cand factureaza un produs din stoc, se emite un aviz de expeditie pentru toate transporturile, aviz care are 2 variante de printare/vizualizare:- Cu preturi - care se trimite prin notificare catre client si este postat in platforma Ecommerce.- Fara preturi - care este trimis in interiorul coletului cu marfa.Poate un document sa aiba doua ...
19Ian2024

Model aviz insotire

de Anca Bilas valabil la 19 Ian 2024
Intrebare: O Asociatie Culturala, cu activitate economica de editare si difuzare a unei reviste de literatura intampina greutati la avizarea revistelor catre clienti persoane juridice, platitoare de TVA care solicita intocmirea avizelor cu pretul de vanzare al revistei - TVA!In opinia noastra nu putem emite avizele cu pret fara TVA (avand in vedere ca ulterior, la sfarsitul lunii, exemplarele vandute se ...
21Dec2023

Obligatia declararii in sistemul RO e-Transport

de Bajan Camelia valabil la 21 Dec 2023
Intrebare: O societate din Romania achizitioneaza marfa cu risc fiscal de la un furnizor intern in luna decembrie. Marfa nu se livreaza, se intocmeste factura si proces verbal de custodie (locatie: port Constanta, locul unde are furnizorul marfa). In luna ianuarie se livreaza etapizat marfa. Transportul este facut de firma furnizoare.Cine are obligatia emiterii avizelor de transport si a codurilor UIT?
11Sep2023

Vanzare jocuri in cadrul unui contract de comision

de Anca Bilas valabil la 11 Sep 2023
Intrebare: In cazul unui contract de comision intre comitent, o SRL microintreprindere platitoare de TVA, care a dat prin aviz de insotire un numar de produse comisionarului, o librarie platitoare de TVA spre vanzare catre populatie, cum intocmeste factura comitentul catre comisionar care sa cuprinda produsele vandute si comisionul comisionarului? Este corect sa treaca comitentul 2 pozitii in factura: una ...
20Aug2023

Livrare marfa cu aviz insotire

de Vera Constantin valabil la 20 Aug 2023
Intrebare: Un magazin vinde cu amanuntul materiale de constructii. Anumiti clienti, institutii de stat, (gradinite, scoli, primarii), care nu au posibilitatea sa plateasca la achizitie cu numerar sau card, solicita factura pentru produsele achizitionate, urmand sa achite ulterior cu ordin de plata. Este corect din punct de vedere legal ca magazinul de vanzare cu amanuntul sa elibereze un aviz de ...
x