Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 26 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Marfuri importate. Declarare ambalaje de plastic si lemn

valabil la 07 Feb 2021
Vera Constantin Raspuns oferit de
Vera Constantin

Expert contabil

Intrebare: Persoana juridica romana platitoare de impozit pe profit si inregistrata in scopuri de tva, achizitioneaza materiale plastice si produse derivate de pe piata interna, din spatiul UE si non UE in scopul revanzarii catre clienti interni si externi (UE si non UE). Produsele achizitionate sunt livrate direct clientilor, fara a fi depozitate de catre societatea noastra (conditie de livrare DAP convenita cu clientul final). Facturile de achizitie prezinta informatii referitoare la ambalajele de natura paletilor de lemn si saci plastic (buc + kg).

Ce obligatii declarative si de plata trebuie sa indeplineasca societatea noastra din punct de vedere al autoritatii de mediu? Care este procedura de autorizare, declarare si plata pentru ambalajele prezentate in facturile de achizitie?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4690

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 07 feb 2021.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123148 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Alte taxe si impozite

20Apr2024

Timbrul verde

de Gabi Popescu valabil la 20 Apr 2024
Intrebare: Societatea noastra achizitioneaza marfuri pentru care este evidentiata pe facturile de achizitie taxa verde. Avem obligativitatea de a evidentia pe facturile de vanzare catre clienti si noi aceasta taxa verde?
02Apr2024

Produse in ambalaje cu marcaj specific SGR exportate sau vandute intracomunitar. Recuperarea garantiei

de Carmen Adomnoaei valabil la 02 Apr 2024
Intrebare: Firma noastra achizitioneaza de la firma ABC din Romania produse cu taxa SGR. Firma vinde ulterior produsele intracomunitar/export, fara taxa SGR, raportand lunar pe adresa de mail: raportare_export@returosgr.ro cantitatile de bunuri care parasesc teritoriul Romaniei. La ultima livrare s-a achitat pe factura de achizitie a bunurilor de la firma ABC suma de 41.470 lei (garantie SGR), suma care ...
28Feb2024

TVA pentru achizitii servicii prestate de persoane impozabile nestabilite in Romania

de Amelia Dumitras valabil la 28 Feb 2024
Intrebare: 1. O companie din SUA furnizeaza serviciul de generare a unui newsletter catre abonatii site-ului companiei din Romania. Compania partenera are Tx ID-ul de forma EUxxxxxxxxx. Pe factura emisa apare codul de TVA al companiei din Romania, iar plata acestei facturi se efectueaza online.2. O companie din Slovenia furnizeaza serviciul de distribuire a site-ului companiei din Romania in servere din ...
16Feb2024

Achizitie container. Declarare la DITL

de Elena Garofil valabil la 16 Feb 2024
Intrebare: O firma a achizitionat un container pe care l-a amplasat in depozitul unui client, in vederea depozitarii pieselor de schimb ale tehnicienilor firmei noastre, care fac reparatii ale bunurilor inchiriate de catre client. Contractul incheiat cu clientul este pentru un an. Este incheiat un contract de custodie cu clientul pentru acest container.Ce obligatii are societatea noastra in legatura cu ...
30Ian2024

Ambalaje si fondul de mediu

de Otilia-Mihaela Roman valabil la 30 Ian 2024
Intrebare: Societatea noastra vinde cherestea, lemn de foc si frize ambalat pe paleti lemn si folie strech si banda din plastic precum si capse metal. Paletii din lemn sunt produsi in unitate, iar plasticul si metalul sunt cumparate de la alte societati din Romania. Paletii de lemn aferenti lemnului de foc vandut in special la persoane fizice sunt utilizati la fel ca lemnul de foc in consum propriu, nu ...
12Ian2024

Obligatii agenti economici privind reciclarea deseurilor

de Gina Popescu valabil la 12 Ian 2024
Intrebare: Suntem o societate de leasing operational, deci defasuram activitati de birou si avem masini care sunt in circulatie sau altele pe care le vindem. Ce obligatii avem privind reciclarea prin Legea 17/2023 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 92/2021? Cum demonstram colectarea selectiva a deseurilor? Este necesar sa desemnam o persoana pentru gestionarea deseurilor? Putem avea ...
x