Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 5 Mai 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Microintreprindere. Formalitati si demersuri inregistrare Administratia Financiara

valabil la 05 Feb 2015
Gabriela Ilicea Raspuns oferit de
Gabriela Ilicea

Economist si expert contabil

Intrebare: O microantreprindere care are deschis si inregistrat la Administratia Financiara un punct de lucru cu peste 5 salariati (avand Cod fiscal atribuit), doreste sa schimbe adresa punctului de lucru, ca urmare a mutarii la o noua adresa in cadrul aceluias sector din Bucuresti (incheierii unui alt contract de inchiriere pentru sediul punctului de lucru).

Ce formalitati trebuie intocmite in acest sens (demersuri, formularistica necesara), si termenele, atat in relatia cu Administratia Financiara, cat si cu Registrul Comertului, daca este cazul?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 9602

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 05 feb 2015.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123364 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria ONG

05Mai2024

ONG. Acordare ajutor financiar. Documente

de Elena Garofil valabil la 05 Mai 2024
Intrebare: O ONG ofera suport financiar unor cazuri medicale oncologice sau de orice alt tip pentru recuperarea starii de sanatate a unor persoane care nu au posibilitati financiare. ONG are in statut specificate aceste scopuri. De asemenea, are ca scop si reducerea abandonului scolar si ajuta copii din familii defavorizare cu manuale, haine, mancare si orice acestia mai au nevoie.Care sunt documentele ...
03Mai2024

Completare declaratie de trezorerie

de Elena Garofil valabil la 03 Mai 2024
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu modul de completare a declaratie privind situatia de trezorerie.Avem:- sold 1 ianuarie casa, banca 2.400.000 lei (nu se compune din subventii sau sponsorizare);- incasari taxe scolare si portii mancare 36.000.000 lei;- incasari din subventie primarie = 10.500.000 lei;- incasari sponsorizari: 400.000 lei;- incasari din credite bancare 100.000 lei;- sold ...
26Apr2024

Arhiva situatii financiare ONG

de Vera Constantin valabil la 26 Apr 2024
Intrebare: Ce anexe trebuie sa depuna o ONG in arhiva zip anexa la situatiile financiare? Care sunt celelalte documente prevazute de lege (pct. 80 alin. (1) si (2) din Anexa nr. 1 la ordin)?
17Apr2024

Formularul 230

de Elena Garofil valabil la 17 Apr 2024
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu procedura inregistrarii si depunerii formularelor 230 si cu monografia acestora in cadrul acestei entitati ONG - asociatie sportiva.
11Apr2024

Declaratie de trezorerie

de Gabi Popescu valabil la 11 Apr 2024
Intrebare: O ONG a depus situatiile financiare anuale inainte de aparitia OMFP 470/2024. De unde se poate descarca declaratia de trezorerie? Pe siteul anaf.ro nu apare la declaratii electronice. Are un numar aceasta declaratie si unde se depune, pe SPV sau e-guvernare?
11Apr2024

Declaratie trezorerie

de Gabi Popescu valabil la 11 Apr 2024
Intrebare: In ceea ce priveste completarea anexelor 1 si 2 - declaratie privind situatia de trezorerie cuprinse in Ordonanta nr. 470/2024 va rog sa precizati daca se inscriu si la ce rand se inscriu sumele reprezentand creditarile membrilor fondatori in cazul unei ONG? De asemenea va rog sa precizati care este data intrarii in vigoare a Ordonantei 470 si astfel care este termenul de depunere a acestei ...
x