Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 3 Mai 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Mijloace fixe - pagina 35

09Iul2018

Vanzare imobil. Intocmire raport de evaluare

de Dana Hristu valabil la 09 Iul 2018
Intrebare: La data de 25 iunie 2018 societatea doreste sa vanda un imobil achizitionat in anul 2016 compus din cladire si teren la pretul de 185.000 euro. Este necesar intocmirea unui nou raport de evaluare avand in vedere ca societatea are un raport de evaluare intocmit de un evaluatar autorizat prin care s-a stabilit valoarea de piata a imobilului pentru garantarea unui imprumut la o banca la data de ...
28Iun2018

Racordare la reteau de apa. Implicatii contabile

de Anca Ivanov valabil la 28 Iun 2018
Intrebare: Avem o constructie "hala" finalizata in anul 2010. Pana acum nu aveam acces la apa potabila. Foloseam apa din put pentru activitatea mecanica. Aceasta hala fost pusa in folosinta in anul 2010 si avem amortizari in prezent. Dupa 8 ani, primaria a finalizat o investitie cu sistemul de canalizare si apa potabila. Ne-au adus apa in fata halei. Acum am facut si noi o investitie de aprox 9.000 lei + ...
23Iun2018

Lichidare societate cu mijloace fixe. Tratament fiscal

de Daniel Crevelescu valabil la 23 Iun 2018
Intrebare: O societate care nu a avut activitate vrea sa isi inchida activitatea in 2018 dar are un autoturism in balanta si un sold creditor in contul 4551 (imprumut unic asociat).Se poate sa isi recupereze o parte din imprumut prin trecerea mijlocului fix in proprietatea asociatului unic?Ce variante are avea? Ce obligatii de plata ar avea daca trece mijlocul fix la momentul inchiderii societatii?
23Iun2018

Reevaluare in vederea vanzarii. Tratament contabil

de Daniel Crevelescu valabil la 23 Iun 2018
Intrebare: La 31 mai 2018 societatea detine o cladire avand valoarea contabila 200.000 lei, valoarea amortizata 15.000 lei, durata normala de funtionare de 20 ani si un teren cu valoare de 150.000 lei pentru care se doreste reevaluarea in vederea vanzarii si inregistrarea reevaluarii in contabilitate. In urma reevaluarii s-au obtinut urmatoarele valori: cladire 230.00 lei, teren 180.000 lei aceasta fiind ...
23Iun2018

Mijloace fixe in conservare. Tratament contabil

de Daniel Crevelescu valabil la 23 Iun 2018
Intrebare: Am trecut in conservare mijloace fixe corporale pe care nu le mai utilizam. Am oprit amortizarea si contabil si fiscal. Dpdv contabil este obligatorie sau optionala inregistrarea unei cheltuieli corespunzatoare ajustarii pentru deprecierea constatata? Cum este aceasta depreciere constatata si cum este calculata?
15Iun2018

Incadrare vidanja in catalogul mijloacelor fixe

de Irina Coma valabil la 15 Iun 2018
Intrebare: Am achizitionat o vidanja in anul 2018 necesara la transportul apei la camp pentru aplicarea de tratamente foliare, insecticide, erbicide,etc. O inregistrez pe clasificatia 2.1.21.1.1. Aparate si utlilaje pentru agricultura - aparate si dispozitive pentru tratarea culturilor sau o duc pe clasificatia 2.3.2.2.6. "Mijloace de transport - remorci, cisterne, izoterme si frigorifice"?
12Iun2018

Achizitie teren cu imobil demolabil. Tratament contabil

de Olguta Crevelescu valabil la 12 Iun 2018
Intrebare: Care este monografia contabila si documentele financiar-contabile pentru inregistrarea in contabilitate a unor imobile cumparate (cladire si teren) in suprafata totala de 1310 mp total valoare din care constructia C1 cu o suprafata construita la sol de 583 mp si o suprafata construita desfasurat de 212 mp? Acestea au fost achizitionate prin credit bancar in valoare totala de 3691980 lei si in ...
23Mai2018

Amortizare constructii. Inregistrari contabile

de Dana Hristu valabil la 23 Mai 2018
Intrebare: Referitor la intrebarea:O societate a achizitionat un conac cu suprafata construita la sol de 260mp P+1E cu suma de 100.000 lei construit in 1905. Care este durata de amortizare a acestui imobil si unde poate fi incadrat in Catalogul privind clasificarea si durata de functionare a mijloacelor fixe? Administratorul doreste dupa ce obtine finantare sa-l reabiliteze (structura+arhitectura) drept ...
19Mai2018

Obligatie reevaluare terenuri

de Simona Stanculescu valabil la 19 Mai 2018
Intrebare: O societate are in patrimoniu doua terenuri nereevaluate de 15 ani. Valoarea lor din contabilitate este de 100.000 lei iar valoarea lor de piata este de 5.000.000 lei. Este obligatorie reevalurea terenurilor in contabilitate? Exista un temei legal care sa oblige societatea sa faca reevaluarea cu exceptia faptului ca in bilant bunurile trebuie sa fie prezentate la valoarea justa? Se poate face ...
15Mai2018

Relocare mijloace fixe. Constructie hala

de Anca Ivanov valabil la 15 Mai 2018
Intrebare: Societatea a desfasurat activitate economica intr-un spatiu inchiriat. S-a construit o hala si acum o firma de specialitate demonteaza utilajele (mijloacele fixe) folosite pentru a le transporta si monta in noul spatiu. Cheltuielile generate de aceste operatii si facturate de societatea prestatoare au legatura cu valoarea acestor utilaje sau se recunosc in cheltuielile curente ale firmei?
15Mai2018

Achizitie cladiri. Stabilirea duratei normale de utilizare

de PortalContabilitate.ro valabil la 15 Mai 2018
Intrebare: Suntem o institutie publica finantata integral din venituri proprii. Cum se stabileste durata normala de utilizare in situatia achizitionarii unei cladiri de la o persoana fizica? Se are in vedere anul terminarii constructiei respective sau data receptiei de catre institutie? Suntem in situatia construirii unei statii fixe de monitorizare (pilon si echipamente). Pentru functionarea ei este ...
15Mai2018

Derulare lucrari de infrastructura. Institutii publice

de PortalContabilitate.ro valabil la 15 Mai 2018
Intrebare: Suntem o institutie publica care doreste sa achizitioneze un sistem mai performant de avertizare la efractie si incendiu. Pentru aceasta, institutia trebuie sa inlocuiasca vechiul sistem de avertizare la efractie si incendiu, sistem care a fost cuprins in valoarea cladirii inca de la achizitie. Sistemul nu a fost inregistrat distinct drept subansamblu al cladirii. Sistemul de avertizare la ...
13Mai2018

Constructie hala cu diferiti contractori. Monografie contabila

de Anca Ivanov valabil la 13 Mai 2018
Intrebare: Societatea construieste o hala, un service auto. A obtinut autorizatiile necesare si a incheiat un contract pentru construirea halei cu un tert. Furnizorul factureaza in etape conform situatiilor de lucrari si devizului de lucrari. Facturile constructorului se inregistreaza in contul 231 cu 404 si 4426 cu 404. El nu face hala la cheie, partea de incalzire, partea electrica etc se face cu alti ...
10Mai2018

Suspendare activitate. Vanzare autoturism

de Irina Coma valabil la 10 Mai 2018
Intrebare: Activitatea unei firme este suspendata la Registrul Comertului. Societatea si-a blocat contul in banca, depune declaratia 100 si i s-a anulat codul de TVA. Societatea are in gestiune mijloace fixe complet amortizate si mijloace fixe neamortizate. Miijloacele fixe se amortizeaza in perioada suspendarii firmei? Este posibila vanzarea unui autoturism (complet amortizat) in perioada suspendarii?
x