Ministerul Finantelor a deschis serviciul TelVerde Anticoruptie. Care sunt functionarii care pot fi reclamati
10 Iul 2012
Ministerul Finantelor Publice pune la dispozitie, de luni, serviciul TelVerde Anticoruptie, cu scopul de a acorda sprijin celor care considera ca au descoperit sau au fost afectati de acte de coruptie sau alte nereguli in activitatea MFP si a institutiilor subordonate.
Aceasta masura se inscrie in Planul national de actiune pentru implementarea Strategiei nationale anticoruptie 2012 – 2015.
Serviciul TelVerde Anticoruptie 0800800085 este destinat primirii apelurilor telefonice si inregistrarii sesizarilor privind nereguli, abateri sau acte de coruptie infaptuite de catre functionari din cadrul Ministerului Finantelor Publice si institutiile subordonate: Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Garda Financiara, Autoritatea Nationala a Vamilor, Autoritatea Nationala pentru Restituirea Proprietatilor si Comisia Nationala de Prognoza.
Acest serviciu pune gratuit si non-stop la dispozitia cetatenilor o casuta vocala, care preia automat apelurile.
Apelantului ii raspunde un robot care, dupa mesajul introductiv, ii solicita datele de identificare si ii transmite sa apese anumite taste pentru a fi directionat catre institutia competenta in functie de obiectul sesizarii. Mesajele cetatenilor vor fi preluate si inregistrate de catre un operator in timpul programului de lucru.
sursa: gandul.info
Aceasta masura se inscrie in Planul national de actiune pentru implementarea Strategiei nationale anticoruptie 2012 – 2015.
Serviciul TelVerde Anticoruptie 0800800085 este destinat primirii apelurilor telefonice si inregistrarii sesizarilor privind nereguli, abateri sau acte de coruptie infaptuite de catre functionari din cadrul Ministerului Finantelor Publice si institutiile subordonate: Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Garda Financiara, Autoritatea Nationala a Vamilor, Autoritatea Nationala pentru Restituirea Proprietatilor si Comisia Nationala de Prognoza.
Acest serviciu pune gratuit si non-stop la dispozitia cetatenilor o casuta vocala, care preia automat apelurile.
Apelantului ii raspunde un robot care, dupa mesajul introductiv, ii solicita datele de identificare si ii transmite sa apese anumite taste pentru a fi directionat catre institutia competenta in functie de obiectul sesizarii. Mesajele cetatenilor vor fi preluate si inregistrate de catre un operator in timpul programului de lucru.
sursa: gandul.info
alarm Descarca aici Programul Special de Alerta PortalContabilitate.ro!
Asigura-te, astfel, ca vei fi mereu primul care afla Noutatile PortalContabilitate.ro! ...clic aici
Asigura-te, astfel, ca vei fi mereu primul care afla Noutatile PortalContabilitate.ro! ...clic aici
Newsletter portalcontabilitate.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!
Articole similare
11Iul2018
Punerea in aplicare a dispozitiilor Ordonantei Guvernului 26/2000 cu privire la asociatii si fundatii
de
PortalContabilitate.ro
11 Iul 2018
20Oct2017
MFP aduce noi precizari referitoare la taxa de solidaritate
de
PortalContabilitate.ro
20 Oct 2017
21Aug2017
Plata defalcata a TVA, amanata pana la 1 ianuarie 2018. MFP propune anularea penalitatilor restante la 30 septembrie
de
PortalContabilitate.ro
21 Aug 2017
22Iun2017
Raportarile contabile la 30 iunie se depun pana la 16 august 2017. OMFP nr. 895/2017
de
PortalContabilitate.ro
22 Iun 2017