Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 14 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Persoana cu atributii privind conducerea contabilitatii

valabil la 31 Oct 2023
Elena Garofil Raspuns oferit de
Elena Garofil

Consultant fiscal

Intrebare: Sunt administrator de firma. Am studii superioare economice. Nu am contract de munca. In cadrul firmei avem angajata o persoana cu studii superioare economice in functia de economist care conduce toate evidenta financiar-contabila de la documente primare pana la inchidere balante, bilant, declaratii. Am avut contract cu firma de contabilitate care verifica evidenta financiar contabila, semna si depunea toate raportarile catre ANAF. Am rezilat contractul cu firma de contabilitate.

In aceasta situatie pot semna eu ca administrator raportarile catre ANAF impreuna cu salariata noastra economist, care le intocmeste?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6832

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 31 oct 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133375 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Declaratii

09Aug2024

Sume acordate pentru plasarea copiilor angajatilor intr-o unitate timpurie

de Elena Garofil valabil la 09 Aug 2024
Intrebare: Suntem micro si avem salariati care pot beneficia de suma pentru educatia timpurie. Va rugam sa ne sprijiniti in urmatoarele probleme:1. Ce "documente justificative" trebuie sa prezinte angajatul pentru a beneficia de suma privind educatia timpurie?2. Pe perioada vacantelor (de la gradinita) se acorda sumele pentru educatia timpurie?3. Un copil implineste varsta de 6 ani in data de 12 ...
08Iul2024

Calitatea de salariat. Ajustare normelor anuale de venit la PFA

de Dana Hristu valabil la 08 Iul 2024
Intrebare: O PFA desfasoara activitati conform codului CAEN 5520 in judetul Brasov si este la norma de venit (norma de venit este 45.400 pentru anul 2024) si a avut si calitatea de salariat in felul urmator:- a avut un contract de munca cu norma intreaga in perioada 26 februarie 2024 - 05 aprilie 2024;- a mai avut un contract de munca cu norma intreaga in perioada 27 mai - 05 iulie (va inceta in 5 ...
01Iul2024

Punct de lucru. Scadere sub 5 salariati. Declaratii fiscale

de Constanta Popa valabil la 01 Iul 2024
Intrebare: Avem un punct de lucru. La acest punct de lucru pana in data de 05.06.2024 am avut 5 angajati. Avem cod fiscal pe punctul de lucru si impozitul pe salarii se platea pe codul fiscal de punct de lucru. Din data de 05.06.2024 nu mai avem 5 salariati pe punctul de lucru si nici nu o sa mai angajam personal pe acest punct de lucru. Ce declaratii trebuiesc depuse la ANAF pentru anularea codului ...
20Iun2024

Detasare in Italia prin agent de munca temporara. Drepturile salariatilor. Documente

de Rodica Mantescu valabil la 20 Iun 2024
Intrebare: Va rog sa imi dati detalii legate de activitatea de inchiriere personal din Romania in Italia. Ce documente trebuiesc obtinute? Cu ce salariu trebuie incadrati? Alte detalii.
27Mai2024

Subcontractare servicii de alpinism utilitar prestate pe teritoriul Suediei. Aspecte fiscale si detasarea salariatilor

de Carmen Adomnoaei valabil la 27 Mai 2024
Intrebare: Societatea A din Romania platitoare de TVA incheie un contract de prestari servicii alpinism utilitar cu o societate B din Suedia. Prestarea serviciilor se realizeaza pe teritoriul Suediei. Societatea A subcontracteaza aceste servicii societatii C din Romania. Societatea C este neplatitoare de TVA. Pentru prestarea serviciilor societatea C trimite salariatii proprii in Suedia.1. Va rog sa imi ...
16Mai2024

Completare D112 fara salariati. Obligatii salariale zero

de Nicolae Liviu valabil la 16 Mai 2024
Intrebare: Societatea a avut activitatea suspendata la ONRC pana in anul 2017, perioada in care nu am depus nicio declaratie. Dupa terminarea perioadei nu am facut reactivarea la ONRC; in 2024 vrem sa lichidam societatea si trebuie sa depunem declaratia 112 pentru toti anii, intrucat nu am facut declaratia de scoatere din evidenta ca platitor de impozit pe salarii inainte de suspendare/dupa suspendare. Am ...
x