Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 16 Mai 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Reactualizare cod CAEN

valabil la 20 Feb 2011
Elena Garofil Raspuns oferit de
Elena Garofil

Consultant fiscal

Intrebare: Am urmatoarea problema. In momentul de fata avem control de la ministerul finantelor. Noi avem ca domeniu de activitate prelucrare arhive, depozitare, transport, curierat documente, dar la unele contracte incheiate cu clientii in loc de depozitare, in contract s-a folosit termenul de chire, acelasi lucru s-a intamplat si la facturare. Avem o anexa la contract in care se mentioneaza ca prin termenul de chirie din contract....a se intelege depozitarea documentelor in spatiul alocat. Din cauza faptului ca pe factura s-a scris chirie, automat in contabilitate s-au inregistrat venituri din chirie. Cei de la ministerul finantelor mi-au cerut sa le arat un caen al societatii in care sa scrie ca am voie sa inchiriez. Va rog sa imi spuneti ce se poate intampla in acest caz, cum ar fi fost corect sa procedez si ce as putea face in continuare pentru a remedia problema.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 9251

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 20 feb 2011.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123844 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Baza de impozitare

16Aug2023

Stornare facturi emise in perioada cand societatea era neplatitoare de TVA. Regim TVA

de Elena Garofil valabil la 16 Aug 2023
Intrebare: In cazul unei firme care a fost in anul 2022 neplatitoare de TVA, iar din 01.01.2023 a devenit platitoare de TVA, firma ar avea de stornat 2 facturi emise in 2022, cand nu eram platitor de TVA. Se pot storna acum? Daca da, completez suma stornata si la TVA 0%, exact cum au fost emise la momentul respectiv, in 2022? La ce rand trebuie sa apara in decontul de TVA?
07Dec2022

Refacturare servicii apa-canal

de Anca Bilas valabil la 07 Dec 2022
Intrebare: Societatea noastra detine un spatiu comercial pe care-l inchiriaza catre mai multi locatari. Compania de utilitati Electrica Furnizare S.A. emite o singura factura de consum catre societatea noastra, costuri pe care le refacturam ulterior clientilor - locatari, proportional cu spatiul ocupat de fiecare, separat de pretul chiriei. In contextul actual, facturile de utilitati contin "produse si ...
13Sep2022

Depozitare temporara de bunuri din UE in Romania

de Vera Constantin valabil la 13 Sep 2022
Intrebare: O companie IT din Romania ce face parte dintr-o retea multinationala de entitati are inchiriate suficiente spatii de birouri. In acest context, grupul a decis ca anumite echipamente IT ce vor fi disponibilizate din alte birouri din afara Romaniei sa fie trimise si depozitate pe o perioada definita sau nedefinita (in functie de necesitati viitoare) in birourile din Romania. Care sunt ...
14Iul2022

Venituri din inchiriere

de Gabi Popescu valabil la 14 Iul 2022
Intrebare: O SRL cu 0 angajati este neplatitoare de tva. Ia cu contract de comodat de la asociatul unic un apartament pe litoral pentru a-l exploata in regim de inchiriere de scurta durata. Ca persoana fizica se inscrie pe platforma Booking pentru a-l lansa in afacere. Ii vine factura de la booking pe persoana fizica, iar incasarile pentru cazari ii intra in contul bancar personal.Ce trebuie sa faca ...
27Iun2022

Ecotichet Rabla si leasing

de Gabi Popescu valabil la 27 Iun 2022
Intrebare: SRL A obtine un ecotichet prin programul Rabla Plus pentru un autoturism, iar diferenta de pret pentru contractarea autoturismului o finanteaza printr-un un contract de leasing financiar. Firma de leasing financiar emite o factura pentru valoarea ecotichetului (baza + TVA 19% = valoarea subventiei). Autoturismul este inchiriat catre SRL B, iar dupa un an, SRL B preia contractul de leasing ...
16Mai2022

Centrul cultural Britanic. Contabilizare factura

de Anca Bilas valabil la 16 Mai 2022
Intrebare: O societate (neplatitoare de tva, cu cod special de tva) care tine cursuri online emite o factura catre Centrul Cultural Britanic (Consiliul Britanic). In acest caz cum se contabilizeaza factura? Ce regim de tva are daca la CIF apare acord cultural?
x