Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 5 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Sistem e-Factura de la 01.01.2024

valabil la 06 Ian 2024Conform legislatiei in vigoare!
Mariana Prejbeanu Raspuns oferit de
Mariana Prejbeanu

Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar
Tags: e-factura

Intrebare: Incepand cu 01.01.24 este obligatoriu sa emitem facturile si sa primim facturile de la furnizori si pe suport hartie? Daca furnizorul nu le transimte sau nu descarc confirmarea este valabila factura de achizitie? Nu am inteles pe deplin cum trebuie procedat de la 01.01.24.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 7112

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 06 ian 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 120039 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

15Feb2024

e-Factura

de Liviu Sapunaru valabil la 15 Feb 2024
Intrebare: In vederea emiterii facturilor prin e-Factura, daca emit o factura cu data 31.01.2024 in ziua de 15.02.2024 si o transmit in aceeasi zi (15.02.2024) prin e-Factura este corecta declararea in termen de 5 zile?
12Feb2024

Bonuri fiscale

de Gina Popescu valabil la 12 Feb 2024
Intrebare: Pentru bonurile fiscale emise cu RO < 100 euro/400 euro si care contin produse cu risc fiscal (apa minerala, fructe..) trebuie sa cerem obligatoriu factura? Pentru a fi primite prin e-Factura, dat fiind ca bonurile cu RO nu se raporteaza prin e-Factura?
03Feb2024

Operatiune de intermediere in asigurari. Mod de facturare

de Ionut Jinga valabil la 03 Feb 2024
Intrebare: Societatea noastra intermediaza asigurari. Din 2024 asiguratorul deconteaza sumele ce ne revin pe baza de borderou si a spus sa nu mai emitem facturi pentru ca inregistrarea veniturilor o facem cu borderoul si nu se raporteaza in e-Factura.Este legal sa inregistram veniturile pe baza acestor borderouri? Aceste borderouri se inregistreaza in e-Factura sau avem alte obligatii in acest sens? ...
21Ian2024

Deducere TVA de pe bonurile care indeplinesc conditiile unei facturi simplificate

de Anca Bilas valabil la 21 Ian 2024
Intrebare: Avand in vedere obligatia privind e-factura, achizitiile in baza bonurilor fiscale pe care sunt inscrie RO cumparator mai sunt considerate documente justificative pentru deducerea TVA si deducerea cheltuielii sau doar in baza facturilor fiscale solicitate pentru aceste bonuri fiscale?
20Ian2024

Utilizarea facturii electronice pana la 01.07.2024

de Ionut Jinga valabil la 20 Ian 2024
Intrebare: Unii dintre partenerii nostri, in calitate de furnizori, inteleg sa transmita facturile incepand cu 01.01.2024 doar prin spatiul ANAF. Intelegem ca art. 319 (1-1) intra in vigoare incepand cu 01.07.2024.Cum procedam cu e-Facturile primite in aceasta perioada din punct de vedere fiscal?
11Ian2024

Venituri din chirii

de Dana Hristu valabil la 11 Ian 2024
Intrebare: Am inchiriat un spatiu pe firma catre o alta firma. As vreau sa stiu daca contractul de inchiriere se comunica la ANAF. Daca da, prin ce formular si in cat timp se comunica? Daca s-a depasit termenul care ar fi sanctiunea/amenda? De asemenea societatea noastra este platitoare de tva la incasare. Chiria lunara se poate factura cu TVA? Dar garantia aferenta contractului de inchiriere, se poate ...
x