Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 23 Februarie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Solicitare anulare factura de penalitati

valabil la 09 Ian 2024Conform legislatiei in vigoare!
Mihaela Corneanu Raspuns oferit de
Mihaela Corneanu


Intrebare: Compania la care lucrez are ca domeniu productia de benzi transportoare din cauciuc si ofera si servicii de imbinare a benzilor (lipire). In noiembrie am primit o solicitare de la un client pentru o banda transportoare si un serviciu de imbinare la fata locului. Banda respectiva s-a rupt, iar echipa noastra a fost la fata locului pentru a o repara. Ulterior s-a rupt, iar dupa cateva saptamani echipa noastra a fost din nou la client pentru a vedea despre ce este vorba. S-a constatat ca produsul nostru se rupea constant din cauza problemelor de natura mecanica si starii degradate a utilajelor clientului, acestea fiind probleme care sunt in sarcina clientului.

Ulterior ne-am trezit cu o factura de penalitati de la client pentru pierderile avute de catre ei in perioada in care utilajul respectv nu a functionat si nu si-au putut continua activitatea (fiind vorba despre o masina de dezapezit). Tin sa mentionez ca noi nu avem niciun contract cu acest client prin care ne asumam angajamente suplimentare precum operatiuni de intretinere mecanica a utilajelor, termene limita de livrare sau penalitati de platit. Singurul document pe care il avem la baza este o oferta cu produsul si serviciile dorite.

Putem sa nu recunoastem si sa nu inregistram factura de penalitati? As dori un model de adresa prin care sa ii notificam precum ca nu recunoastem si nu inregistram factura de penalitati primita.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2219

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 09 ian 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 119518 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Legislatie

22Feb2024

Federatie sportiva. Sistemul RO e-Factura

de Mariana Prejbeanu valabil la 22 Feb 2024
Intrebare: Federatia Romana de Baschet, structura sportiva de inters national, pentru activitatea fara scop partimonial are obligatia de a transmite facturile emise in sistemul RO e-Factura? Facturile sunt emise pentru taxe, vize conform regulamentului de functionare si se emit catre cluburile afiliate.Daca totusi aceste facturi se incarca in Ro e-Factura la cererea cluburilor, in special cele din ...
15Feb2024

Data limita transmitere factura in SPV

de Elena Garofil valabil la 15 Feb 2024
Intrebare: Termenul limita pentru transmiterea facturilor in sistemul national privind factura electronica RO e-Factura este de 5 zile calendaristice de la data emiterii facturii, dar nu mai tarziu de 5 zile calendaristice de la data - limita prevazuta pentru emiterea facturii la art. 319 alin. (16) din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare (alineat introdus prin art. LXVII din ...
08Feb2024

Deductibilitate cheltuieli si TVA si e-Factura

de Anca Ivanov valabil la 08 Feb 2024
Intrebare: Incepand cu 1 ianuarie 2024 facturile neprimite prin sistemul e-Factura mai pot fi deduse ca si cheltuiala si TVA? Daca da, pana la ce data si de unde reiese aceasta derogare (textul de lege)?
26Ian2024

Plafonare plati in numerar

de Gabi Popescu valabil la 26 Ian 2024
Intrebare: 1. Daca avem o factura de prestari servicii in suma de 7.000 lei, suma de 5.000 lei poate fi incasata in numerar prin mai multe chitante, de exemplu 1.500 lei intr-o zi si 3.500 lei in alta zi, iar diferanta de 2.000 lei prin OP?2. O factura de prestari servicii de 4.500 lei poate fi incasata in numerar in oricate transe, indiferent de numarul lor?
15Ian2024

e-Factura

de Mihaela Corneanu valabil la 15 Ian 2024
Intrebare: Este obligata sa declare in sisteul e-Factura facturile emise in situatiile de mai jos?1. Livrari de bunuri catre persoane juridice stabilite in UE si in afara UE si neinregistrate in scopuri de TVA in Romania;2. Prestari de servicii catre persoane juridice stabilite in UE si in afara UE si neinregistrate in scopuri de TVA in Romania;3. Livrari de bunuri si prestari de servicii catre ...
14Ian2024

E-factura in cazul cabinetelor medicale

de Anca Bilas valabil la 14 Ian 2024
Intrebare: O SRL are ca si obiect de activitate cabinet medical de familie.Are obligativitatea sa transmita in e-Factura facturile emise si sa descarce facturile? Exista vreo exceptie pentru raportare in e-Factura pentru cabinetele medicale sau pentru facturile catre casa de sanatate si DSP? Pentru farmacii exista obligativitate?
x