Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 26 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Sume stabilite suplimentar la fondul pentru mediu prin decizie de impunere. Inregistrari contabile

valabil la 16 Dec 2020
Elena Garofil Raspuns oferit de
Elena Garofil

Consultant fiscal

Intrebare: In anul 2014 am avut un control de la administratia fondului pentru mediu. In urma desfasurarii inspectiei, a fost intocmita o Decizie de impunere privind obligatiile fiscale suplimentare de plata la fondul pentru mediu in valoare de 1.3 mil lei reprezentand contributii si 150 mii lei dobanzi si penalitati. Societatea a contestat decizia si dupa 5 ani procesul s-a incheiat, instanta a stabilit ca suma ramasa de plata sa fie de 500 mii lei si 70 mii lei penalizari. Societatea a platit obligatia de 500 mii lei in noiembrie 2020 si pentru penalizari am facut cerere de anulare conform Ordonantei de urgenta nr 69/2020. Firma nu a inregistrat decizia de impunere de la AFM din 2014, decat intr-un cont in afara bilantului.

Cum este corect sa inregistram obligatia platita?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4632

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 16 dec 2020.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123165 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Alte taxe si impozite

26Apr2024

Cesiune parti sociale

de Gina Popescu valabil la 26 Apr 2024
Intrebare: O societate platitoare de impozit pe profit are doi asociati, ambtii detin cota de 50% in firma. Unul din asociati decide sa cesioneze partile sociale in totalitate celuilalt asociat la valoarea nominala a acestora.Transferul dreptului de proprietate asupra partilor sociale are loc la valoarea convenita intre parti in favoarea asociatului retras. Suma stabilita de comun acord pentru transferul ...
09Apr2024

Plata impozit retinut pentru chirie

de Daniela Manole valabil la 09 Apr 2024
Intrebare: Societatea noastra a incheiat un contract de inchiriere spatiu cu o persoana fizica pe o perioada de 5 ani, cu conditia platii unui avans de 20% din suma celor 5 ani, la inceputul contractului (suma totala a contractului este de 330.000 lei, suma bruta, iar avansul de 66.000 lei). Ulterior se va plati in fiecare luna suma ramasa de 4.400 lei pe o perioada de 5 ani. Va rugam sa ne precizati ...
09Apr2024

Plata impozit retinut pentru chirie

de Daniela Manole valabil la 09 Apr 2024
Intrebare: Societatea noastra a incheiat un contract de inchiriere spatiu cu o persoana fizica pe o perioada de 5 ani, cu conditia platii unui avans de 20% din suma celor 5 ani, la inceputul contractului (suma totala a contractului este de 330.000 lei,s uma bruta, iar avansul de 66.000 lei). Ulterior se va plati in fiecare luna, suma ramasa de 4.400 lei, pe o perioada de 5 ani.Va rugam sa ne precizati ...
21Mar2024

Retinere impozit pe venitul din chirii platit in ianuarie 2024 pentru decembrie 2023

de Anca Bilas valabil la 21 Mar 2024
Intrebare: Societatea noastra plateste chiria persoanei fizice in luna ianuarie 2024 pentru luna decembrie 2023.Ce obligatii declarative avem? Trebuie sa retinem 10% cheltuieli forfetare in luna ianuarie 2024 si sa declaram in D100 la momentul platii chiriei sau fiindca chiria nu apartine anului 2024 nu avem obligativitatea retinerii si declararii impozitului?
07Mar2024

Taxe administrative pentru obtinere licenta jocuri de noroc

de Ionut Jinga valabil la 07 Mar 2024
Intrebare: Pentru obtinerea unei licente de dezvoltare a unui soft pentru jocuri de noroc a fost nevoie sa achit 2 taxe in coduri iban diferite: 1. o taxa pentru obtinere licenta de organizare a jocurilor de noroc, care a intrat in fisa rol la "536 Taxa pentru obtinerea licentei de organizare a jocurilor de noroc" si pentru care am depus declaratia 100 cu codul de creanta 5362. 2. o taxa administrativa ...
28Feb2024

TVA pentru achizitii servicii prestate de persoane impozabile nestabilite in Romania

de Amelia Dumitras valabil la 28 Feb 2024
Intrebare: 1. O companie din SUA furnizeaza serviciul de generare a unui newsletter catre abonatii site-ului companiei din Romania. Compania partenera are Tx ID-ul de forma EUxxxxxxxxx. Pe factura emisa apare codul de TVA al companiei din Romania, iar plata acestei facturi se efectueaza online.2. O companie din Slovenia furnizeaza serviciul de distribuire a site-ului companiei din Romania in servere din ...
x