Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 6 Mai 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Transferuri intre centre de cost. Procedura si implicatii

valabil la 24 Apr 2024Conform legislatiei in vigoare!
Ionut Jinga Raspuns oferit de
Ionut Jinga

consultant fiscal

Intrebare: Suntem o societate care tine evidenta veniturilor si cheltuielilor pe centre de cost/departamente.

Care este modalitatea in care se pot face transferuri de venituri si costuri intre aceste departamenete, avand in vedere ca este aceeasi companie? Ce implicatii fiscale si declarative au aceste transferuri?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5229

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 24 apr 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123369 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Facturare

28Apr2024

Platforma de intermediere a unor servicii furnizate pe cale electronica intre persoane fizice

de Carmen Adomnoaei valabil la 28 Apr 2024
Intrebare: Societatea A are o platforma unde persoanele fizice pot oferi servicii altor persoane fizice. O parte din banii pentru serviciul oferit ar trebui sa ajunga in contul persoanei care l-a oferit. Persoanele fizice nu emit facturi pentru ca nu au firma.Cum se duce evidenta la astfel de tranzactii? Cum as transfera banii din contul firmei in contul persoaneifizice?
23Apr2024

Bilete avion. Recuperare costuri

de Vera Constantin valabil la 23 Apr 2024
Intrebare: Firma A din Romania, platitoare de tva si impozit pe profit, cu obiect de activitate codul CAEN 8559 promoveaza o tabara pentru copii organizata de firma B din Grecia inregistrata in scopuri de tva. Tabara urmeaza sa aiba loc in Anglia. Copii achita contravaloarea taberei direct in conturile firmei B. Biletele de avion sunt achizitionate de catre firma A de la Ryan Air car nu elibereaza factura ...
09Mar2024

Situatia de lucrari si tarifare in contextul preturilor de transfer pentru servicii financiare, de marketing si de management

de Liviu Sapunaru valabil la 09 Mar 2024
Intrebare: Societatea noastra primeste servicii de management din partea grupului, constand in servicii financiare, marketing si management. Factura este redactata sub forma unei sume fixe lunare, reprezentand aceste servicii.Cum ar trebui redactata anexa de situatii de lucrari pentru ca noi sa fim in conformitate cu solicitarile de documentare a preturilor de transfer?
22Feb2024

Diferente intre factura electronica din RO e-Factura si factura fizica

de Liviu Sapunaru valabil la 22 Feb 2024
Intrebare: Pentru diferente de 0,0 x intre factura primita la livrare si e-Factura, care este cea care se inregistreaza? In practica, la scadenta se incaseaza c/v facturii primite efectiv la livrarea bunurilor.
15Feb2024

Emiterea facturilor la asociatiile de proprietari

de Dana Hristu valabil la 15 Feb 2024
Intrebare: Suntem proprietari de spatii comerciale la parter de blocuri. De la asociatiile de proprietari primim facturi pentru cheltuielile de intretinere (cu suma din lista de intretinere).Asociatiile sunt obligate sa emita facturi pentru cheltuielile de intretinere?
08Feb2024

Relatia dintre client si furnizor. Obligatii si implicatii in contextul facturarii electronice

de Liviu Sapunaru valabil la 08 Feb 2024
Intrebare: Am primit in luna ianuarie 2024 facturi fizice de la Vodafone si o societate de leasing, dar care facturi nu sunt si probabil nu vor fi incarcate in sistemul e-Factura.Putem inregistra in evidentele contabile aceste facturi? Exista vreun risc pentru compania noastra daca inregistram aceste facturi? Cum ar trebui sa procedam?
x