Tratament contabil. Finantare neramburasabila. Ajutor de stat
1. In acordul de parteneriat si in cererea de finantare este prevazut un grafic de rambursare cu mai multe cereri de prefinantare si cereri de rambursare aferente cererii de prefinantare. Se inregistreaza pe creanta si venituri in avans, valoarea totala a proiectului sau doar sumele din fiecare cerere de prefinantare? Inregistrarea 445 = 472 o facem la fiecare transa, sau inregistram de la inceput pe creanta si venituri in avans valoarea totala a proiectului?
In cererea de finantare sunt prevazuti urmatorii termeni:
- Cheltuieli totale proiect = Cheltuieli totale eligibile actualizate proiect = Cheltuieli totale eligibile neactualizate proiect
- Cheltuieli totale nerambursabile = Cheltuieli totale proiect - Cheltuieli totale contributie proprie
- Cheltuieli totale ajutor de stat
- Cheltuieli totale contributie proprie
- Cheltuieli totale neeligibile proiect = 0
- Intensitatea intervenitiei
Cheltuiala totala nerambursabila difera de cheltuiala totala ajutor de stat .
2. Daca trebuie sa inregistram de la inceput valoarea totala a proiectului cu toate transele, care este valoarea pe care trebuie sa o inregistram? Cheltuiala totala nerambursabila sau cheltuiala totala ajutor de stat?
3. Daca lista de achizitii aferenta proiectului prevede achizitia de laptopuri, multifunctionale, videoproiectoare, a caror valoare individuala depasessc valoarea de 2.500 lei, valoarea de intrare pentru mijloace fixe subventia aferenta achizitionarii acestora trebuie inregistrata distinct in contul 475 subventii pentru investitii? Venitul aferent (475 Subventii pentru investitii = 7584 Venituri din subventii pentru investitii se va inregistra pe masura cheltuielilor cu amortizarea sau vanzarea/cedarea mijloacelor fixe achizitionate?
4. Veniturile inregistrate in conturile 741 sau 7584 intra in cifra de afaceri? Sunt venituri aferente cifrei de afaceri, avand in vedere ca societatea nu factureaza si nu obtine alte venituri pe acest proiect in afara celor inregistrate ca urmare a efectuarii cheltuielilor cu proiectul?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 23 iul 2020.
Login utilizator
De ce sa ma inregistrez?
- 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 123199 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
- NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter portalcontabilitate.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!