Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 14 Mai 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Vanzari catre firme inactive

valabil la 05 Mai 2011
Silviu Stoica Raspuns oferit de
Silviu Stoica

consultant fiscal

Intrebare: Un SRL a primit o adresa de la ANAF ca din declaratia 394 reiese ca a facturat produse finite in semestrul 2 anul 2010 pentru o firma inactiva. ANAF-ul solicita inceperea demersurilor pentru clarificarea situatiei. Firma a vandut produse finite in valore de 400 lei pentru firma inactiva si a incasat contravaloarea produselor. Ce trebuie sa faca?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1071

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 05 mai 2011.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123754 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Livrari de bunuri

17Nov2023

Transfer de marfuri in depozitul firmei din Germania

de Anca Bilas valabil la 17 Nov 2023
Intrebare: Avem o firma romaneasca care vinde prin Amazon si este inregistrata in scopuri de TVA in Germania. Cum ar trebui sa fie inregistrat in contabilitate si ce declaratii presupune transferul de marfa din Romania catre depozitul din Germania? In baza carui document se inregistreaza tranferul de marfa intre cele doua locatii?
09Sep2021

Completarea randurilor 3 si 3.1 din decontul de TVA

de Anca Ivanov valabil la 09 Sep 2021
Intrebare: In decontul de tva (300) care sunt cazurile, regulile de completare pentru rd. 3 si care pentru trecerea simultana la rd. 3 si rd. 3.1?
25Sep2020

Export pentru beneficiar UE

de Gabi Popescu valabil la 25 Sep 2020
Intrebare: Societatea A platitoare tva din Romania livreaza marfa in China (pe DVE apare la exportator societatea A, pe baza facturii cu mentiunea "neutral delivery") catre Societatea B din Belgia (cod vat valid VIES).Factura catre societatea B este cu tva sau nu?
03Mar2017

Documentele eliberate la vanzarea catre administrator a stocului de marfa cu amanuntul si a mijloacelor fixe ale propriei firme

de Ela Dumitra valabil la 03 Mar 2017
Intrebare: O microintreprindere are stoc de marfa cu amanuntul (alimente expirate si bunuri nealimentare) si un mijloc fix (chiosc metalic amortizat doar partial). In acest chiosc metalic si-a desfasurat activitatea cu o casa de marcat. Care este solutia corecta pentru vinderea stocului de marfa si a chioscului metalic eventual catre administrator intrucat intentioneaza in viitorul apropiat sa lichideze ...
08Oct2016

Livrare intracomunitara. Marfa expediata de la depozitul sucursalei unei firme din UE. Tratament TVA

de Ionut Jinga valabil la 08 Oct 2016
Intrebare: Societatea din Romania efectueaza o livrare de marfa catre un client din Ungaria. Marfa este expediata la un depozit al sucursalei din Romania al clientului de unde este expediata in Ungaria. Factura se intocmeste pe codul de TVA din Ungaria al clientului. Ca dovada ca marfa a parasit teritoriul Romaniei am documentul de transport (CMR, dar pe acesta este trecut la expeditor sucursala din ...
15Apr2016

Livrare mobilier la sediul firmei. Comert online. Tratament fiscal

de Marilena Radulescu valabil la 15 Apr 2016
Intrebare: O firma din Romania neplatitoare de TVA cu cod CAEN 4791 (activitate principala) efectueaza vanzare online de mobilier pentru copii (masute, scaunele, etc.). Cum se procedeaza cand clientul ridica marfa de la sediu si cum se face incasarea? Trebuie casa de marcat tinand cont ca se vinde si catre persoane fizice?
x