Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 5 Mai 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Vanzari en-gros. Plafoane incasari cu numerar

valabil la 19 Iun 2017
Olguta Crevelescu Raspuns oferit de
Olguta Crevelescu

Economist

Intrebare: O firma nou infiintata are obiect de activitate comertulul en-gros. Vanzarea se va efectua in principal B2B iar incasarile se vor derula in primul rand prin banca. Este posibil ca unii clienti, care vor achizitiona o cantitate mai mica de marfa, sa doreasca sa plateasca cu numerar. In aceasta situatie avem obligativitatea detinerii unei case de marcat sau putem emite chitanta avand in vedere ca sunt plafonate doar platile in numerar nu si incasarile? Marfa va fi depozitata pe paleti in depozitul propriu. Ce impact poate avea acest aspect legat de Fondul de Mediu? Va fi necesar sa contactez o firma specializata pe reciclare ambalaje? Dar daca paletii achizitionati vor fi vanduti o data cu marfa si nu voi avea ambalaje pe stoc care este procedura de urmat?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5229

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 19 iun 2017.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123364 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Alte taxe si impozite

02Apr2024

Produse in ambalaje cu marcaj specific SGR exportate sau vandute intracomunitar. Recuperarea garantiei

de Carmen Adomnoaei valabil la 02 Apr 2024
Intrebare: Firma noastra achizitioneaza de la firma ABC din Romania produse cu taxa SGR. Firma vinde ulterior produsele intracomunitar/export, fara taxa SGR, raportand lunar pe adresa de mail: raportare_export@returosgr.ro cantitatile de bunuri care parasesc teritoriul Romaniei. La ultima livrare s-a achitat pe factura de achizitie a bunurilor de la firma ABC suma de 41.470 lei (garantie SGR), suma care ...
26Ian2024

Livrari intracomunitare de bunuri. Codul UIT

de Diana Ioana Tabara valabil la 26 Ian 2024
Intrebare: Se face livrare intracomunitara de produse cu tot cu ambalaj, dar se intocmesc 2 avize: unul facturabil pentru produse si unul nefacturabil pentru ambalaje. Se intocmeste un singur CMR, pe care sunt trecute ambele avize.Codul de UIT (e-Transport) se obtine pentru grupajul de bunuri (produs + ambalaj) sau trebuie individual pentru fiecare aviz de insotire in parte (produs separat, ambalaj ...
30Ian2024

Ambalaje si fondul de mediu

de Otilia-Mihaela Roman valabil la 30 Ian 2024
Intrebare: Societatea noastra vinde cherestea, lemn de foc si frize ambalat pe paleti lemn si folie strech si banda din plastic precum si capse metal. Paletii din lemn sunt produsi in unitate, iar plasticul si metalul sunt cumparate de la alte societati din Romania. Paletii de lemn aferenti lemnului de foc vandut in special la persoane fizice sunt utilizati la fel ca lemnul de foc in consum propriu, nu ...
19Ian2024

Deficiente de calitate. Constatare, documente si Regim fiscal

de Mariana Prejbeanu valabil la 19 Ian 2024
Intrebare: Pentru una dintre materiile prime folosite in productie societatea a primit o notificare prin care se aducea la cunostinta de catre furnizor prezenta unui incident de calitate. Astfel a fost necesara retragerea din piata a produselor finite. Aceasta operatiune a generat costuri. Care este tratamentul fiscal al acestor costuri? Sunt ele deductibile sau nu la calculul impozitului pe profit aferent ...
15Ian2024

Inchiriere de la persoana fizica in 2024

de Bajan Camelia valabil la 15 Ian 2024
Intrebare: Potrivit OUG 115/2023, la un contract de inchiriere incheiat cu o persoana fizica, noi am inteles ca procedam astfel: Stabilim venitul net: Venit brut - cota forfetara de 20%. La aceasta diferenta retinem impozit pe venit. Cota de impozit pe care o retinem este de 10% sau 16%? Este corect modul de calcul prezentat de noi? Din punct de vedere declarativ se va declara in D100? La ce pozitie? ...
14Ian2024

Reglementari fiscale si contabile pentru veniturile din chirii: analiza articolului 84.1 din Codul fiscal

de Liviu Sapunaru valabil la 14 Ian 2024
Intrebare: O persoana juridica a incheiat un contract de inchiriere pentru un spatiu cu o persoana fizica. In evidentele contabile ale persoanei juridice contravaloarea chiriei este inregistrata lunar, insa plata se efectueaza dupa o perioada de 6 luni.1. Concret, in luna ianuarie 2024 se va achita contravaloarea chiriei aferenta perioadei iulie 2023-decembrie 2023. Aceasta tranzactie este supusa ...
x