Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 14 Mai 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Deductibilitatea cheltuielilor cu reparatiile sediului

valabil la 24 Ian 2014
Marian Matei Raspuns oferit de
Marian Matei

Economist

Intrebare: Societatea are sediul intr-o camera dintr-un apartament de bloc. Patronul a facut cateva lucrari de reparatii si intretinere la camera respectiva si de modernizare a grupului sanitar. Materialele pentru reparatii si de modernizare a grupului sanitar s-au cumparat cu factura pe societate. Sediul s-a declarat pe durata nedeterminata. Cum inregistrez aceste operartiuni in contabilitate si care sunt implicatiile fiscal?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 6831

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123722 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Deductibilitatea cheltuielilor cu reparatiile sediului

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 24 ian 2014.

SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Contabilitatea imobilizarilor corporale

06Mai2024

Mijloc fix achitat in rate

de Daniela Manole valabil la 06 Mai 2024
Intrebare: Avem un contract de vanzare-cumparare cu un furnizor pentru un pod rulant cu o valoare de 450.000 inclusiv punerea in functiune. Pentru transa 1 ni s-a facturat avans 25%, pentru transa 2 ni s-a facturat 90% din valoarea echipamentului cu storno avans aferent. Pentru transa a treia, 10%, nu i-am asigurat toate conditiile necesare pentru punerea in functiune. Cum procedez la inregistrarea in ...
25Apr2024

Preturile de transfer in grupurile fiscale. Analiza tranzactiilor intre persoane afiliate

de Liviu Sapunaru valabil la 25 Apr 2024
Intrebare: Avem un grup fiscal format din 6 societati comerciale (SRL). Societatea A este reprezentatul grupului fiscal si detine 100% din capitalul social al celorlalte 5 firme (B, C, D, E, F, G). In situatia in care se doreste un transfer de active fixe (exemplu: masini de transport marfa) intre firma B si firma D preturile la care se transfera reprezinta pret de transfer? Persoana juridica B si persoana ...
25Apr2024

Reevaluare terenuri. Impact fiscal

de Elena Garofil valabil la 25 Apr 2024
Intrebare: O societate cu raspundere limitata detine mai multe terenuri printre care: un teren pe care este in curs de executie un proiect rezidential si mai multe terenuri agricole. Terenul pe care urmeaza sa se finalizeze proiectul rezidential a fost reevaluat in 2021, iar aceasta reevaluare a fost inregistrata in contabilitate insa, terenurile agricole nu au fost reevaluate.1. Era obligatorie ...
22Apr2024

Tratamentul fiscal al amortizarii activelor reevaluate care au fost amortizate integral

de Liviu Sapunaru valabil la 22 Apr 2024
Intrebare: In 2023 s-a realizat reevaluarea activelor care erau amortizate integral. Prin evaluare s-a dat o noua valoare si o noua durata de utilizare. Amortizarea aferenta activelor reevaluate care la data evaluarii aveau valoare neta zero este deductibila sau nu fiscal?
22Apr2024

Amortizare fiscala

de Gabi Popescu valabil la 22 Apr 2024
Intrebare: In urma unui control al Curtii de Conturi s-a dispus analiza imobilizarilor corporale cu valoare mai mica de 2.500 lei respectiv, conform HG909/1997 trecerea acestora la mijloace fixe de natura obiectelor de inventar si amortizarea lor intr-o perioada de maximum 3 ani. In cazul unei cladiri cu valoare de inventar de 2.000 lei si cu o durata de amortizare ramasa la aceasta data de 8 ani, va ...
15Apr2024

Investitii la un cabinet medical. Contract de comodat

de Dana Hristu valabil la 15 Apr 2024
Intrebare: Un cabinet medical SRL, neplatitor de TVA, platitor de impozit pe profit, ia in comodat de la asociatul unic, persoana fizica, un spatiu comercial (situat la parterul unei case vechi) pentru desfasurarea activitatii. Spatiul necesita renovare si amenajare pentru destinatia de cabinet medical (desfacere podele vechi, podire noua, desfacere tavan rigips si sapa armata, construire stalpi din beton, ...
x