Documente si declaratii vanzari terenuri
1) Activitatea principala: Activitati de servicii anexe agriculturii, gradinarit peisagistic - cod CAEN 0141.
2) Capitalul social al societatii este de 95.000 lei, subscris si varsat de 3 (trei) actionari, din care 1 (unu) este actionar principal.
3) Administratorul societatii este o persoana care nu are calitatea de actionar si nu este nici salariat al societatii. Societatea nu are salariati.
4) De la infiintare si pana in anul 2008 a achizitionat mai multe terenuri agricole a caror valoare de inventar este de 55.000 lei, precum si o cladire cu valoare de inventar de 50.000 lei.
5) In anul 2009 societatea a solicitat si obtinut de la Oficiul Registrului Comertului suspendarea activitatii societatii pentru o perioada de 3 (trei) ani.
6) In anul 2011 actionarii societatii au vandut terenurile, in baza unor contracte de vanzare - cumparare incheiate cu personae fizice sau juridice. Valoarea tranzactiilor este de aproximativ 55.000 - in luna iulie 2011 si aproximativ 23.000 - si in luna septembrie 2011.
7) Administratorul societatii nu a fost instiintat de efectuarea acestor operatiuni comerciale si, in consecinta, nu a intocmit documentele financiar-contabile specifice acestor operatiuni (factura fiscala, chitanta pentru incasarea numerarului, indicarea contului societatii in care sa se vireze sumele rezultate din contractile incheiate etc.).
8) Societatea nu este platitoare de TVA si este inregistrata ca platitoare de impozit pe profit.
Intrebari
1) Pe baza caror documente financiar-contabile se intocmeste balanta de verificare, cu ajutorul careia se intocmeste Bilantul contabil la 31.12.2011?
2) Care sunt declaratiile fiscale ce trebuiau depuse la Administratia Fiscala si la ce termene?
3) Cand trebuia sa se declare societatea platitoare de TVA?
4) Pot fi intocmite, in luna mai 2012, documente financiar-contabile (facturi, chitante) pentru anul 2011, pe baza carora sa se inregistreze operatiunile economice si sa se calculeze profitul sau pierderea bruta, impozitul pe profit si in final profitul sau pierderea neta? Daca raspunsul este -DA- cum se intocmesc documente fiscale pentru anul 2011?
5) Cine este raspunzator, in conditiile legii, de aceasta situatie si cum poate fi corectata astfel incat Bilantul contabil la 31.12.2011 sa fie intocmit conform actelor normative in vigoare?
6) Mai fac mentiunea ca aceste operatiuni de vanzare-cumparare au avut loc in perioada in care activitatea societatii era suspendata de Oficiul Registrului Comertului.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 25 apr 2012.
Login utilizator
De ce sa ma inregistrez?
- 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 123354 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
- NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter portalcontabilitate.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!