Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 26 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Factura catre beneficiar radiat

valabil la 14 Mar 2023
Anca Ivanov Raspuns oferit de
Anca Ivanov

Expert contabil

Intrebare: Societatea A a incheiat contract de inchiriere cu PFA in luna martie 2022. Facturarea chiriei se face lunar. In martie 2023 societatea A a constatat ca PFA a fost radiata la RC incepand cu ianuarie 2023. Pentru lunile ianuarie si februarie 2023 a fost facturtata chiria + tva catre PFA si incasata. Pentru luna ianuarie au fost depuse declaratiile D300 si D394.

Cum se procedeaza in aceasta situatie?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6820

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 14 mar 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123148 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Proceduri fiscale

04Nov2023

Declaratie privind sediul secundar

de Ionut Jinga valabil la 04 Nov 2023
Intrebare: O societate incheie un contract de inchiriere pe societate cu o persoana fizica pentru un punct de lucru (sediu secundar), fara angajati,Ce declara acesta la Anaf? Sediul va fi folosit ca si depozit si birou. Agajatii sunt inregistrati pe punctul de lucru principal.
13Oct2023

Inchiriere prin Booking. Monografie contabila si implicatii fiscale

de Mihaela Corneanu valabil la 13 Oct 2023
Intrebare: O SC platitoare de impozit pe profit, avand cod special de TVA, presteaza servicii de cazare. Booking emite factura astfel: comision 500 ron, room sales 1.500 ron. Care este monografia contabila si ce declaratii se depun?
27Iul2023

Prelungire valabilitate sediu social

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 27 Iul 2023
Intrebare: O societate are un contract de inchiriere pentru sediul social. Din motive logistice, societatea doreste sa schimbe sediul, schimbarea presupune aceeasi adresa, acelasi etaj, doar intrarea fizica se muta din dreapta in stanga.Avand in vedere ca adresa nu va suferi modificari, deoarece se mentioneaza in contractul de inchiriere se precizeaza doar etajul (care nu se schimba), ce obligatii are ...
10Iun2023

Declarare beneficiar real

de Elena Garofil valabil la 10 Iun 2023
Intrebare: Dupa analiza structurii actionariatului unei societati din Romania, s-a ajuns la concluzia ca nicio persoana fizica din actionariat nu indeplineste calitatea de beneficiar real. Conform art. 4 alin. (2) lit. a) pct. 2 din Legea nr. 129/2019 ar fi trebuit ca administratorul societatii sa fie declarat ca beneficiar real. Societatea are doi administratori, o persoana fizica romana si o persoana ...
10Mai2022

Inregistrarea contractelor de inchiriere la organul fiscal

de Elena Garofil valabil la 10 Mai 2022
Intrebare: O SRL doreste sa subinchirieze o parte din spatiul sau inchiriat catre o alta societate comerciala (SRL), avand in vedere ca prezenta angajatilor la birou este hibrida si se poate renunta partial la spatiul initial contractat. Astfel, in acest caz este necesara urmarirea procedurii mentionate de OPANAF nr. 114/2019 pentru aprobarea procedurii de inregistrare a contractelor de locatiune, ...
07Apr2022

Inchiriere spatii cazare angajati. Declarare puncte de lucru

de Vera Constantin valabil la 07 Apr 2022
Intrebare: O societate comerciala a inchiriat mai multe spatii (locuinte) de la persoane fizice pentru cazarea angajatilor in cazul in care se deplaseaza de la un punct de lucru la altul (societatea detine puncte de lucru in mai multe localitati din tara). Aceste spatii detinute cu chirie trebuie declarate ca puncte de lucru (sedii secundare)?
x