Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 29 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Investitie la sediu inchiriat. Durata de amortizare

valabil la 08 Iun 2016
Constanta Popa Raspuns oferit de
Constanta Popa

Economist

Intrebare: O societate a efectuat in primele trei luni din 2016 lucrari de modernizare/amenajare asupra spatiului inchiriat ce-i serveste drept sediu social. Spatiu modernizat este inchiriat pe o perioada de trei ani incepand cu 01.01.2016.

Pe ce perioada va amortiza sociatatea contravalaoarea modernizarii/amenajarii spatiului, 33 sau 36 luni, tinand cont ca amenajarea s-a finalizat in data de 31.03.2016 iar perioada contractului de inchiriere este de 3 ani (01.01.2016-31.12.2018)?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6201

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 08 iun 2016.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123269 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Contabilitate

29Apr2024

Achizitie servicii de training

de Mihaela Corneanu valabil la 29 Apr 2024
Intrebare: Avem o factura de servicii training pentru o zi efectuata de o firma din Franta, care a trimis la sediul firmei un specialist pentru servicii tehnice privind functionarea unui utilaj. In partea de jos a facturii este mentionat: V.A.T. Exemption (art. 259-1 CGI - art. 44 Vat Dir. 2006/112/CE) Reverse Charge - Autoliquidation1. Mentiunea de mai sus se refera la certificat de rezidenta ...
28Apr2024

Refacturare cheltuieli

de Munteanu Corneliu Stefan valabil la 28 Apr 2024
Intrebare: O SRL platitoare de TVA si impozit pe profit din Romania in domeniul aviatiei are un contract de management/administrare avion incheiat cu o firma A, firma platitoare de TVA din Romania. Firma A este proprietarul avionului. In baza contractului, SRL-ul va emite o factura lunara pentru taxa de management in valoare de 5.000 euro catre firma A.Firma A pune la dispozitia SRL-ului o aeronava ...
22Apr2024

Completare D112 pentru codul CAEN 5629 7112

de Vera Constantin valabil la 22 Apr 2024
Intrebare: O SRL micro cu un salariat 8 ore cu cod CAEN principal 5629 in anul 2024 nu desfasoara deloc aceasta activitate, nici nu va mai desfasura in viitor astfel de activitati, ci activitate pe codul CAEN secundar 7112. La finalul trimestrului 1/2024 impozitul ar trebui sa fie de 1% din venituri. Programul Saga il calculeaza la 3% tinand cont de codul CAEN 5629.Cum se face D100/D112 in conditiile in ...
13Apr2024

Reglementarile contabile si fiscale pentru amortizarea amenajarilor de terenuri

de Liviu Sapunaru valabil la 13 Apr 2024
Intrebare: Avem un teren in folosinta, ca urmare a unui drept de superficie pentru 15 ani, si urmeaza sa efectuam niste amenajari pe el, de genul plantare copaci, etc. toate in valoare de aprox. de 20.000 lei, deci nu imprejmuire teren.Dorim sa consideram aceste costuri ca investitie si, va rog sa ma ajutati, cu un cod de clasificare in catologul mijloacelor fixe, pentru aceste amenajari de teren, ...
11Apr2024

Contabilizarea investitiilor efectuate pe un teren in comodat

de Bajan Camelia valabil la 11 Apr 2024
Intrebare: Administratorul societatii are un teren. Pe acel teren doreste sa isi desfasoare activitatatea economica. Incheie contract de comodat pe teren intre persoana fizica si societatea lui. Taxele pentru racordare curent, apa si canalizare le poate achita din firma? Are in plan sa isi construiasca gard si hala. Toate materialele necesare pentru construirea gardului si hala le poate achizitiona pe ...
11Apr2024

Societate fara activitate. Schimbare vector fiscal la data de 01.01.2023

de Mariana Prejbeanu valabil la 11 Apr 2024
Intrebare: O microintreprindere cu activitatea suspendata inscrisa la ONRC din 2009 nu face niciun demers dupa expirarea celor 3 ani. Depune declaratiile si situatiile financiare in toti acesti ani, iar in ianuarie 2023 in lumina noilor reglementari privind microintreprinderile de la acea data (obligativitatea existentei unui salariat) depune D700 si schimba vectorul fiscal din microintreprindere in ...
x