Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 5 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Livrare de echipamente cu instalare si receptie ulterioara

valabil la 05 Feb 2024Conform legislatiei in vigoare!
Vera Constantin Raspuns oferit de
Vera Constantin

Expert contabil

Intrebare: O societate comerciala a livrat si facturat in luna octombrie conform contractului echipamente pentru amenajarea unui sediu. Aceasta livrare de echipamente a necesitat si instalarea lor (prindere), inclusa ca obligatie in contract. Instalarea s-a facut de catre un subcontractor dar cu materialele de instalare furnizate de noi (suruburi, bride, suporti, etc). Pana la data curenta nu avem inca acceptanta semnata din partea clientului pentru echipamentele livrate/nici pv de instalare semnat.

1. Cum vom inregistra veniturile si costurile atat cu marfa livrata (sunt instalate in locatie si functioneaza), cat si cu materialele trimise in teren (faptic ele s-au consumat dar nu am dovada semnata)?

2. De asemenea clientul a solicitat in ianuarie 2024 o suplimentare de echipamente care nu au fost incluse in proiectul initial. Acestea nu vor mai putea fi facturate, s-a inchis contractul. Cum ne putem inregistra costul in situatia data?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6190

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 05 feb 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 120076 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Cheltuieli

14Sep2022

Societati prestatoare de servicii

de Daniela Manole valabil la 14 Sep 2022
Intrebare: Un asociat detine 2 societati in care este si administrator: una platitoare de tva cu servicii de reparatii echipamente de ridicat, stivuitoare etc., iar cealalta neplatitoare de tva cu lucrari de instalatii electrice si montare sisteme de supraveghere si de alarma. Nu are salariati. Lucreaza doar asociatul unic in ambele activitati. Societatile in cauza factureaza servicii si lucrari executate ...
11Mar2022

Donatie sau sponsorizare

de Gabi Popescu valabil la 11 Mar 2022
Intrebare: O ONG cu activitate fara scop patrimonial si cu activitate economica doreste sa achizitioneze produse de igiena (are contract si factura) pentru refugiatii din Ucraina. Ce fel de contract trebuie sa incheie pentru a putea livra produsele, gratuit, catre o institutie care se ocupa de distribuirea acestora: contract de donatie sau contract de sponsorizare?
20Ian2022

Materiale trimise la subcontractori

de Olguta Crevelescu valabil la 20 Ian 2022
Intrebare: Firma A din Romania (sediul in Bucuresti) este inregistrata in scop de TVA si este platitoare de impozit pe profit. Realizeaza diverse servicii/lucrari de mentenanta in domeniul telecomunicatiilor. O parte din lucrari le face cu salariatii proprii, iar pentru altele are contracte cu diversi subcontractori. In ambele cazuri materialele sunt din depozitul firmei A. In relatia cu subcontractorii, ...
15Ian2022

Echipamente de lucru. Tratament contabil si fiscal

de Ionut Jinga valabil la 15 Ian 2022
Intrebare: Care este tratamentul contabil si fiscal al echipamentelor de lucru achizitionate de o societate pentru salariatii proprii, in conditiile in care este vorba de haine si incaltaminte care sunt personalizate cu logo-ul societatii, iar aceste echipamente sunt purtate de salariati in timpul executarii sarcinilor de serviciu (interventii service, negocieri contracte clienti etc., in functie de fisa ...
06Dec2021

Materiale utilizate pentru reparatii nefacturate. Tratament fiscal

de Elena Garofil valabil la 06 Dec 2021
Intrebare: Suntem o societate care are ca obiect de activitate reparatii echipamente electrice, electronice. Procesul de reparatie cuprinde piese si manopera. De multe ori, pe masura depanarii, cand deja au fost montate piese, se constata ca de fapt aparatul nu poate fi reparat sau mai exista cazuri in care aparatele nu stim daca functioneaza in urma reparatiei, neavand un stand de proba. Datorita acestor ...
06Oct2021

Finantare nerambursabila. Evidentiere factura de consultanta

de Vera Constantin valabil la 06 Oct 2021
Intrebare: Am aplicat pentru un ajutor de stat 50% nerambursabil, constructie hala noua si achizitie echipamente. Am primit factura de comision fix pentru depunere aplicatie, consultanta si intocmire proiect.Care va fi monografia contabila pentru acest comision? In caz ca proiectul va fi aprobat la guvern, mai trebuie sa achitam catre firma de consultanta si procent fix din suma aprobata? Care va fi ...
x