Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 4 Mai 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Locuinte de serviciu. Tratament fiscal

valabil la 08 Nov 2010
Irina Coma Raspuns oferit de
Irina Coma

Consultant fiscal, expert contabil si auditor

Intrebare: Societatea a achizitionat 4 apartamente pe care le-a pus la dispozitia unor salariati (specialisti) care au domiciliul in alt oras decat cel in care se afla sediul societatii. Toate cheltuielile legate de mobilarea apartamentelor, dotarea cu obiecte de inventar, materialele consumabile, energie, curatenie, etc. sunt suportate de societate. Care este tratamentul fiscal al cheltuielilor cu amortizarea apartamentelor, a mobilierului, al obiectelor de inventar, al celorlalte cheltuieli pentru intretinere si functionare? Se considera locuinte de serviciu sau sunt avantaje in natura pentru salariatii care locuiesc acolo?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: servicii

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 08 nov 2010.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123359 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Impozit pe profit

17Apr2024

Tratamentul fiscal al beneficiilor acordate angajatilor dupa terminarea contractului de munca

de Liviu Sapunaru valabil la 17 Apr 2024
Intrebare: Societatea noastra cu raspundere limitata are 10 angajati si din anul 2023 a trecut la plata impozitului pe profit. Firma noastra are un abonament de sanatate facultativa la Centrul Medical Unirea (Regina Maria). In lista persoanelor care se folosesc de acest serviciu se afla si o fosta angajata care, intre timp, a iesit la pensie si care este membru de familie al unui salariat. Aceeasi fosta ...
18Apr2024

Tratamentul fiscal al cheltuielilor cu utilitatile in cazul contractului de comodat fara specificarea suprafetei utilizate

de Liviu Sapunaru valabil la 18 Apr 2024
Intrebare: O persoana juridica isi desfasoara activitatea intr-un spatiu aflat in proprietatea unei persoane fizice, in baza unui contract de comodat. In folosinta persoanei jurdice se afla doar o parte din imobil, iar in contractul de comodat nu este mentionata suprafata pe care o foloseste firma. Persoana juridica inregistreaza in contabilitate cheltuieli cu energia electrica in baza facturilor emise de ...
05Apr2024

Cheltuiala cu TVA nededusa pentru operatiuni scutite de TVA

de Elena Garofil valabil la 05 Apr 2024
Intrebare: Societatea noastra obtine venituri din inchirierea spatiilor comerciale. Facturile emise catre chiriasi sunt intocmite fara TVA. Facturile primite de la furnizori sunt inregistrate in contabilitate la valoarea totala, adica nu deducem TVA. Sigurele facturi din care decucem TVA sunt cele de utilitati, utilitati pe care le refacturam chiriasilor, colectand TVA.Este corect ca la calculul ...
29Mar2024

Burse private

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: O societate platitoare de impozit pe profit in anul 2023 doreste sa solicite redirectionarea sumei neutilizate in anul 2023 pentru sponsorizare, mecenat, burse private. Societatea doreste sa solicite redirectionarea unei sume de 20.000 lei catre un student in baza unui contract de bursa privata inregistrat la unitatea de invatamant (contract incheiat in anul 2024 in acest scop) si depune in acest ...
26Mar2024

Redirectionare impozit pe profit

de Daniela Manole valabil la 26 Mar 2024
Intrebare: O societate comerciala platitoare de impozit pe profit doreste sa redirectioneze o parte din impozitul pe profit aferent anului 2023 catre o ONG prin contract de sponsorizare. Este posibil acest lucru, avand in vedere ca acest contract de sponsorizare a fost incheiat in anul 2024? In contract se precizeaza ca modalitatea de plata este prin D177, din profitul anului 2023.
18Mar2024

Legea nr. 2582007 privind practica si Legea nr. 1762018 privind internshipul

de Liviu Sapunaru valabil la 18 Mar 2024
Intrebare: Societatea doreste sa angajeze studenti pentru internship/practica (nu stiu exact care este diferenta intre ele).Imi puteti spune va rog care este tratamentul fiscal, prevederile legale care reglementeaza acest tip de angajare, documentele necesare pentru angajare, nivelul salarial minim sau daca poate face practica fara indemnizatie, considerand ca invata? M-ar interesa unde se inregistreaza ...
x