Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 21 Martie 2023
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Modernizare cladire

valabil la 13 Feb 2023Conform legislatiei in vigoare!
Raluca Liliana Anghelache Raspuns oferit de
Raluca Liliana Anghelache

Economist

Intrebare: O societate a construit o cladire de birouri in anul 2022 la punctul de lucru si are proces verbal de receptie la incheierea lucrarilor. Ulterior, la sfarsitul anului 2022 si la inceputul anului 2023 inregistreaza cheltuieli cu finisajele cladirii (gresie, faianta) pe care le-am inregistrat in contul 611. Cheltuielile cu finisaje vor depasi 25% din valoarea cladirii.

Care este monografia contabila in acest caz?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 0111

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 13 feb 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 105688 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

PFA sau SRL in 2023?

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "PFA sau SRL in 2023?"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Contabilitatea imobilizarilor corporale

08Aug2022

Modernizare constructie luata in concesiune. Monografie contabila

de Anca Ardelean valabil la 08 Aug 2022
Intrebare: O societate are incheiat un contract de concesiune pe o perioada de 49 ani pentru un teren si o constructie. La constructia respectiva se vor face modificari. Care este monografia contabila pentru modernizare costructie aferenta unui contract de concesiune?
27Iun2022

Investitii (modernizare) imobil. Aspecte contabile si declarative

de Diana Ioana Tabara valabil la 27 Iun 2022
Intrebare: O societate a achizitionat un imobil la o valoare de 741.960 lei.1. Investitia in modernizarea imobilului cum o tratez?2. Trebuie cod CAEN de constructii? S-a incheiat un contract cu o firma de constructii.3. Autorizatie de constructii?4. Cum tratez din punct de vedere contabil toate materialele de constructie si prestarile de servicii (societatea care executa lucrarile de ...
20Apr2022

Cedare cladire in contul dividendelor

de Elena Garofil valabil la 20 Apr 2022
Intrebare: Societatea achizitioneaza terenul impreuna cu fundatia unei constructii, pe care o finalizeaza apoi cu o firma de constructii furnizoare, care factureaza lucrarile de constructie prestate. Se semneaza procesul verbal de receptie al cladirii. Ulterior, se decide ca respectiva cladire sa treaca in proprietatea asociatului unic, in contul dividendelor obtinute.Cum se reflecta in contabilitate ...
29Ian2022

Institutie publica. Lucrari de modernizare si reabilitare. Amortizare

de PortalContabilitate.ro valabil la 29 Ian 2022
Intrebare: La o primarie au fost realizate lucrari de modernizare si reabilitare la cladirile aflate in domeniu public, astfel: 1. Cladirea primariei a fost reabilitata din sursele proprii ale entitatii - costurile de realizare au depasit 50% din valoarea initiala.2. Scolile si centru de batrani au fost reabilitate prin finantari obtinute cu fonduri nerambursabile. Totodata a fost realizata o ...
05Ian2022

Investitii la spatiu inchiriat. Obligatii pentru proprietar si chirias

de Vera Constantin valabil la 05 Ian 2022
Intrebare: Pentru un spatiu inchiriat de la o persoana fizica pentru doi ani, cand se fac investitii pentru buna desfasurare a activitatii economice (ex.: ridicarea unui perete interior pentru autorizarea ISU)? Valoarea acestei lucrari se ridica la suma de 45.000 lei. Cum as putea inregistra aceasta suma in contabilitate si cum as putea sa o amortizez?Cum pot afla voloarea cladirii pentru a calcula ...
27Dec2021

Investitii imobiliare. Constructie. Locuinte de serviciu. Tratament fiscal si contabil

de Dana Hristu valabil la 27 Dec 2021
Intrebare: Societatea noastra a incheiat contracte de promisiune vanzare cumparare pentru cumpararea mai multor vile dintr-un cartier rezidential. Aceste vile nu sunt finalizate (unele dintre ele sunt la rosu) si pana la incheierea contractelor de vanzare cumparare (martie 2022) si dupa incheierea acestor contracte, noi facem investitii la ele pentru a le finaliza.Am achizitionat materii prime si ...
x