Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 1 Octombrie 2023
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Modernizare imobil

valabil la 20 Sep 2023Conform legislatiei in vigoare!
Anca Ivanov Raspuns oferit de
Anca Ivanov

Expert contabil

Intrebare: Societatea a achizitionat un sediu intr-un bloc nou construit la care am avut taxare inversa in valoare de 62.000 euro. Datoriata faptului ca apartamentul a fost semifinisat, s-a impus finisarea acestuia si aducerea la stadiul final pentru a putea fi ocupat si folosit ca si birouri. Materialele cumparate si manopera le-am pus in 611 si 628 si implicit in 231, valoarea acestora ridicad-se la cca 13.000 euro.

Valoarea investitiei ulterioare de 13.000 euro se receptioneaza pe valoarea imobilului sau se amortizeaza pe durata duratei funcionarii societatii in acest spatiu?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 8010

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 20 sep 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 112336 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

PFA sau SRL in 2023?

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "PFA sau SRL in 2023?"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Contabilitatea imobilizarilor corporale

20Aug2023

Modernizare sau cheltuieli cu reparatiile pentru un imobil

de Anca Ivanov valabil la 20 Aug 2023
Intrebare: O societate are in patrimoniu o cladire care necesita lucrari de reparatii si modernizari.Ce regim contabil si fiscal au cheltuielile aferente acestor reparatii, avand in vedere faptul ca ele se vor face pe parcursul mai multor luni?
21Iul2023

Monografie contabila modernizare spatiu inchiriat

de Daniela Manole valabil la 21 Iul 2023
Intrebare: O societate are contract de comodat pentru spatiul inchiriat (chiar de la asociat). Va rog sa ma ajutati cu o monografie pentru inregistrarea amenajarii biroului - servicii. De asemenea, sunt multe facturi pentru mobilier birou, nu se specifica ce anume, insa sunt trecute de ex 3 buc * 1/900 lei. Nu cred ca e ok sa trec obiecte de inventar. In total se strang 300.000 lei. Pot sa trec toata ...
29Iun2023

Incadrare contabila autocolant

de Anca Bilas valabil la 29 Iun 2023
Intrebare: Am o factura in valoare de 13.600 lei pentru Branding Outdoor Cladire. Mai exact au pus un autocolant pe geamuri, cu denumirea brendului nostru.Cum sa o tratez din punct de vedere contabil? Ca o investitie sau cheltuiala de marketing? Daca o tratez ca pe o investie, care este monografia contabila si unde o incadrez in catalogul mijloacelor fixe?
13Feb2023

Modernizare cladire

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 13 Feb 2023
Intrebare: O societate a construit o cladire de birouri in anul 2022 la punctul de lucru si are proces verbal de receptie la incheierea lucrarilor. Ulterior, la sfarsitul anului 2022 si la inceputul anului 2023 inregistreaza cheltuieli cu finisajele cladirii (gresie, faianta) pe care le-am inregistrat in contul 611. Cheltuielile cu finisaje vor depasi 25% din valoarea cladirii.Care este monografia ...
20Sep2022

Compensare investitie efectuata cu chiria datorata pentru spatiu

de Mariana Prejbeanu valabil la 20 Sep 2022
Intrebare: O SRL este platitoare de TVA. Investeste in cladirea inchiriata pe 5 ani. Facturile cu materialele folosite au fost inregistrate in contul 231.1. Entitatea doreste sa compenseze acea investitie cu chiria. Entitatea trebuie sa factureze suma ce s-a adunat in contul 231.1 pentru a stinge contul 231.1.La venit ce cont trebuie ales? Care este monografia contabila pentru aceasta speta?
06Sep2022

Investitie la spatiu inchiriat

de Vera Constantin valabil la 06 Sep 2022
Intrebare: Compania A incheie un contract de inchiriere pentru o perioada initiala de 5 ani pentru un spatiu de birouri. Realizeaza in acest spatiu, pe cheltuiala sa, conform contractului de inchiriere, amenajari interioare si il mobileaza corespunzator. Spatiul va fi utilizilat jumatate pentru birouri proprii si jumatate subinchiriat companiei mama (SRL autohton).Care este monografia contabila si ...
x