Modernizare cladire

2. S-a inchiriat apartament cu data contract 28.02.2023 destinat spatiului de birouri care va fi si sediu social in acelasi timp, incepand cu 01.03.2023, locatia s-a renovat complet pentru a putea deservi compartimentul financiar contabil/arhiva documente (tamplarie geamuri, sistem iluminat, obiecte sanitare, incalzire, pardoseala, AC etc.). Care sunt pasii de urmat din punctul de vedere al documentatiei, cat si a operatiilor din contabilitate/fiscalitate? Precizez ca proprietarul apartamentului este persoana fizica. Momentan am inregistrat cheltuielile aferente investitiei in 231. Este corect?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 09 mai 2023.
Login utilizator
De ce sa ma inregistrez?
- 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 108312 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
- NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter portalcontabilitate.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "PFA sau SRL in 2023?"!