Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 26 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Preluare evidenta contabila

valabil la 19 Mar 2022
Bajan Camelia Raspuns oferit de
Bajan Camelia

Expert contabil, expert judiciar, practician in insolventa

Intrebare: In situatia in care la preluarea unei evidente contabile se primesc informatii ca in trecut s-au inregistrat in contabilitate niste facturi false de la un furnizor UE de achizitii de bunuri, ce este de facut (facturile false au fost emise pe acest furnizor de fostul manager al firmei)?

De asemenea, daca exista un sold de casa de 100.000 lei despre care reprezentantii firmei sustin ca nu exista si in realitate pentru ca a fost furat, cum poate fi solutionat? Aceste probleme au aparut datorita fostului manager general. Cum poate fi aceasta situatie remediata astfel incat evidenta contabila sa fie corectata?

Ce documente justificative se intocmesc si de catre cine pentru a corecta evidenta contabila din trecut? Compania nu vrea sa faca plangere penala pentru fals si furt impotriva fostului manager. Care sunt riscurile la care se supune compania si cum ar putea evita aceste riscuri? Ce obligatii are firma de contabilitate care a preluat evidenta in aceasta situatie?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 7022

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 19 mar 2022.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123150 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii

17Mar2024

Campanii de fidelizare

de Gabi Popescu valabil la 17 Mar 2024
Intrebare: Societate de productie prajituri cu punct de desfacere doreste sa inceapa un concurs prin care cumparatorii vor acumula puncte virtuale. Aceste puncte vor putea fi transformate in: 1 achizitie de produse personalizate (cani personalizate etc);2. produse de cofetarie din productia proprie;3. cupoane de reducere pentru magazinul online in care se vand tot produsele de cofetarie.La finalul ...
15Mar2024

Facturare in contractele de furnizare catre entitati de utilitate publica

de Liviu Sapunaru valabil la 15 Mar 2024
Intrebare: Societatea are un contract de furnizare cu o entitate contractanta de utilitate publica. Marfa este livrata in baza unui aviz. Contractul prevede ca facturile vor fi emise dupa semnarea procesului verbal de receptie, fara obiectiuni-verificare cantitativa si calitativa. Durata pana la primirea procesului verbal de receptie dureaza chiar si 2 luniCare ar fi varianta corecta legala si fiscala ...
14Mar2024

Decontare cheltuiala fara sold in caserie

de Mugur Durgheu valabil la 14 Mar 2024
Intrebare: Pentru o microintreprindere infiintata in decembrie 2023 cu un singur angajat si care nu are sold in casierie, se achizitioneaza de la ANAF registrul unic de control care nu se poate achita decat in numerar, fiind platit din banii personali de catre administrator.Care este modalitatea de decontare a acestei sume si care sunt inregistrarile contabile care se vor face in contabilitate, avand in ...
13Mar2024

Documente primare SGR in cazul colectarii manuale

de Anca Bilas valabil la 13 Mar 2024
Intrebare: Care sunt documentele primare ce trebuiesc intocmite atunci cand pentru SGR colectarea se face manual?
06Mar2024

Acordare imprumut salariat

de Gina Popescu valabil la 06 Mar 2024
Intrebare: O societate platitoare de impozit pe profit doreste sa-i acorde unui salariat un imprumut in bani pentru o perioada de 1 an, cu retinerea ratei lunare egale din salariu net, acest imprumut este fara dobanda.1. Societatea poate acorda unui salariat un imprumut in baza unui contract de impumut intre el si angajator cu dobanda 0? 2. Daca avem dobanda 0%, fiscul poate considera ca imprumutul ...
22Feb2024

Inregistrare factura furnizor care detine si sediu secundar

de Dana Hristu valabil la 22 Feb 2024
Intrebare: Avem un furnizor - biroul de metrologie legala. Pe factura pe care o emite apare CUI-ul firmei lor si dedesubt apare CIF-ul. Ei emit facturile pe CUI si pe CIF si cand ne-au trimis confirmarea de sold ei aveau facturile emise catre noi pe CIF, iar noi le aveam in sistem la noi pe CUI. Acum conducerea solicita sa impartim acel furnizor pe CIF. Daca v-ati mai confruntat cu asa ceva, va rog frumos ...
x