Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 23 Februarie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Proceduri si implicatii fiscale pentru decontarea cheltuielilor de transport in cadrul deplasarii salariatilor la locul de munca

valabil la 08 Ian 2024Conform legislatiei in vigoare!
Liviu Sapunaru Raspuns oferit de
Liviu Sapunaru

Consultant fiscal, Expert Contabil, Practician in Insolventa

Intrebare: Societatea noastra are sediul intr-o zona unde nu exista mijloace de transport in comun si drumul este greu accesibil.

1. O parte din angajati folosesc masina proprie pentru deplasare si pentru acest lucru primesc o suma de bani pentru decontare benzina. Aceasta suma este negociata cu fiecare in parte. Nu este fixa.

2. O parte sunt transportati cu o masina a societatii cu 9 locuri "preluati de la un punct fix".

3. Altii folosesc masinile societatii pentru deplasare casa- firma.

Va rog sa ne precizati daca cheltuiala cu combustibilul pentru fiecare caz in parte este deductibila. Va rog sa ne precizati daca restul cheltuielilor aferente intretinerii masinilor, taxelor, impozitelor etc. de la punctele 2 si 3 sunt deductibile fiscal. Va rugam sa ne precizati deductibilitate TVA in toate cele 3 cazuri. In cazul noilor angajati pentru care societatea ofera masina (achizitie in leasing), va rugam sa ne precizati deductibilitate TVA.

Ce documente sunt necesare pentru punctul 1 - contract de comodat, mentiune regulament intern, cum putem demonstra lipsa mijloacelor de transport - raport sau decizie administrator? Trebuie intocmite foi de parcurs? Aceste costuri cu combustibil si restul cheltuielilor trebuie sa se incadreze in 5% costuri sociale? Sunt venituri neimpozabile pentru salariati?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4649

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 08 ian 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 119514 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Cheltuieli

22Feb2024

Executare lucrari neconforme. Plata prejudiciu

de Constanta Popa valabil la 22 Feb 2024
Intrebare: Societatea noastra are ca asociat unic consiliul local si in urma unui control al curtii de conturi la primarie, aceasta a stabilit ca societatea noastra a creat un prejudiciu primariei in urma facturarii unor lucrari de asfaltare neconforme si primaria urmeaza sa recupereze acest prejudiciu de la societatea noastra. Ca urmare, primaria ne-a transmis o dispozitie de constatare a prejudiciului si ...
20Feb2024

Hrana acordata angajatilor in incinta unitatii. Deductibilitate

de Liviu Sapunaru valabil la 20 Feb 2024
Intrebare: O SC cu activitate economica in industria alimentara, conform regulamentul intern salariatii nu au voie sa aduca alimente in interiorul societatii. Astfel, SC acorda salariatilor o masa calda in suma de 20 lei/salariat si totodata acorda si tichete de masa in valoare de 15 lei/tichet, totalizand 35 lei/salariat, suma care este mai mica decat valoarea maxima a unui tichet de masa de 40 ...
19Feb2024

Documente justificative

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 19 Feb 2024
Intrebare: O societate platitoare de impozit pe profit (X) achizitioneaza servicii de comision de la o societate afiliata (Y), in sensul recompensarii afiliatei cu un procent din cifra de afaceri in primii doi ani de activitate, avand in vedere faptul ca afiliata prestatoare (Y) a intermediat serviciile pentru care societatea beneficiara (X) a facturat si realizat venituri.Care sunt documentele ...
15Feb2024

Incadrarea mesei calde oferite ca fiind cheltuiala de protocol

de Anca Bilas valabil la 15 Feb 2024
Intrebare: Masa calda acordata salariatilor poate fi considerata cheltuiala de protocol?
12Feb2024

Sedii sociale. Deductibilitate si asigurari auto

de Liviu Sapunaru valabil la 12 Feb 2024
Intrebare: Deducerea cheltuielilor de intretinere/functionare sediu social (chiar si asa limitat) este corelata cu declararea sediului social la taxe si impozite locale si plata impozitului marit pentru spatiul declarat? O PF care are un sediu social in casa (care este si administratorul societatii) nu si-a declarat spatiul la ditl, dar insista ca societatea sa isi descarce cheltuielile de functionare. Sunt ...
11Feb2024

Cheltuiala ITP

de Mariana Prejbeanu valabil la 11 Feb 2024
Intrebare: Pe ce cont se inregistreaza cheltuiala cu ITP-ul anual?
x