Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 29 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Registru de casa. Contract de inchiriere. Punct de lucru

valabil la 07 Aug 2015
Gabi Popescu Raspuns oferit de
Gabi Popescu

Auditor financiar

Intrebare: In luna septembrie 2014 am incheiat un contract de inchiriere cu o persoana fizica pentru deschiderea unui punt de lucru cu destinatia birou. Contractul a fost inregistart la administratia financiara, proprietarul platind la zi toate impozitele aferente inchirierii.

Am intampinat probleme la Asociatia de proprietari cu obtinerea semnaturilor de la vecini . In lipsa acestui document, nu ne-a fost acceptat dosarul la Regitrul Comertului pentru declararea puntului de lucru.

Au trecut cateva luni bune in care noi am efectuat plata chiriei si a garantiei spatiului respectiv , conform contractului, dar sumele platite nu au fost inegistrate in contabilitate, deci nu au fost scazute din Registrul de Casa si nici nu s-au afectat cheltuielile.

Astfel soldul in registrul de casa este majorat cu sumele platite si necontabilizate. In luna iulie 2015 am reusit inregistrarea la Registrul Comertului a punctului de lucru. In aceasta situatie, exista vreo posibilitate de a ne inregistra cu sumele platite anterior cu titlu de chirie?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5814

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 07 aug 2015.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123267 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Cheltuieli

29Apr2024

Deplasare externa salariati. Documente justificative. D112

de Gina Popescu valabil la 29 Apr 2024
Intrebare: Va rugam sa ne precizati documentele/aspectele ce trebuie avute in vedere (fiscal&declarativ) pentru deplasarile angajatilor proprii (in principal externe). La momentul actual, societatea noastra plateste transportul&cazarea prin intermediul unei agentii de turism de la care primim facturi, iar masa o decontam pe baza de bonuri fiscale. Nu se completeaza ordine de deplasare.Vrem sa schimbam ...
29Apr2024

Prima de casare programul Rabla. Reluare la venituri

de Constanta Popa valabil la 29 Apr 2024
Intrebare: O societate comerciala A a achizitionat prin programul Rabla, in regim de leasing financiar, un autoturism. Pentru prima de casare in valoare de 10.924,37 + TVA 2.075,63 lei (total 13.000 de lei), firma de leasing a emis o factura catre societatea A, achitata de AFM direct care firma de leasing. Societatea A inregistreaza:% = 404 13.000,002133 10.924,374426 2.075,63404 = 445 ...
29Apr2024

Cheltuieli cu utilitatile intr-un spatiu inchiriat de la o persoana fizica

de Stan Cosmina valabil la 29 Apr 2024
Intrebare: Firma A din Romania, platitoare de impozit pe profit, are punct de lucru intr-un spatiu inchiriat de la o persoana fizica. Spatiul inchiriat este situat intr-o vila cu 3 etaje, fiecare etaj fiind inchiriat unei persoane juridice. Persoana fizica nu foloseste respectiva cladire. In acest caz, firma A poate deduce integral cheltuiala cu utilitatile (gaze, energie, internet, apa) sau doar 50% ...
26Apr2024

Amenajare teren cu gard viu

de Gina Popescu valabil la 26 Apr 2024
Intrebare: Un gard viu (leylandii) ce monografie contabila are? Cum este considerata cheltuiala: amenajare teren sau activ biologic productiv?
24Apr2024

Refacturare cheltuieli catre chirias

de Gina Popescu valabil la 24 Apr 2024
Intrebare: In cazul inchirierii unui imobil, cheltuielile cu paza pot fi incluse in cheltuielile cu utilitatiile ori sunt tratate ca si cheltuieli accesorii, iar daca sunt considerate accesorii, care ar fi metoda de-a nu mai fi considerate cheltuieli accesorii, daca ar fi incluse in baza de impozitare cu cheltuielile utilitatilor ar fi o varianta corecta ori nu ar mai trebui refacturate ca si utilitati, ...
22Apr2024

HoReCa. Scadere din evidenta produse improprii consumului. Tratament fiscal

de Elena Garofil valabil la 22 Apr 2024
Intrebare: In cadrul unei companii din domeniul HoReCa, platitoare de impozit pe profit, exista periodic produse care fie nu se vand si se strica, fie nu ies corespunzatoare din procesul de productie si nu pot fi vandute, fie se fac probe pentru produse ce urmeaza a fi introduse in meniu ulterior. Ce documente ar trebui de intocmit pentru a scadea din gestiune produsele si materiile prime aferente, ...
x