Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 9 Septembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

  • Calendar fiscal
  •   « Septembrie 2024 »  
    D L M M J V S
    6
    1011 12 13 14 
    15 1617 18 19 2021 
    22 23 24 2526 27 28 
    29 30
Webinar LIVE cu Adrian Benta - 10 aprilie. Noutati legislative: solutiile in jungla fiscala

Intrebarile rezolvate din ultimele 3 zile

09Sep2024

Achizitie mobilier de catre salariati la plecarea din companie

de Vera Constantin valabil la 09 Sep 2024
Intrebare: Societatea noastra are in derulare un program (conform politicii companiei) prin care angajatii, la plecarea din companie, pot achizitiona mobilierul pe care l-au utilizat (birou, dulap, scaun etc.). In functie de data de achizitie a mobilierului, pretul este diferit. De exemplu, daca angajatul pleaca si mobilierul are mai putin de un an, acesta trebuie sa achite 50% din valoarea de achizitie; in ...
09Sep2024

Regimul TVA aplicabil serviciilor de intretinere a turbinelor eoliene situate in Norvegia

de Liviu Sapunaru valabil la 09 Sep 2024
Intrebare: vem o firma prestatoare de servicii de service si intretinere turbine eoliene. Am incheiat un contract de servisare cu o societate, persoana juridica romana, care, la randul sau, are contracte de servisare cu o persoana juridica din Norvegia. Locul prestarii activitatii de servisare oferite de societatea noastra este Norvegia.Noi, in calitate de prestatori efectivi, facturam servisarea catre ...
09Sep2024

Refacturare cheltuieli

de Adela Oncescu valabil la 09 Sep 2024
Intrebare: Societatea "X" S.R.L., avand ca activitate principala CAEN 5510 - hoteluri, a luat in chirie un complex hotelier. Restaurantul a fost subinchiriat societatii "Y", motiv pentru care micul dejun este facturat de catre societatea "Y" catre societatea "X", care la randul ei refactureaza micul dejun, la acelasi pret, persoanelor cazate.Contractele cu furnizorii de utilitati sunt incheiate pe ...
09Sep2024

Comision agentie de turism

de Gina Popescu valabil la 09 Sep 2024
Intrebare: Suntem agentie de turism si aplicam din punct de vedere fiscal art. 311 din Codul fiscal - regimul marjei. Avem rezervari pentru sezonul urmator inca din anul curent, din perioada octombrie-decembrie. Aceste rezervari, care sunt incasate in anul precedent, pot fi integral incasate sau doar avansuri.Intrebarea este despre recunoasterea venitului din comision, avand in vedere ca agentia ...
09Sep2024

Tratament contabil si fiscal TVA vanzare teren construibi si constructii metalice

de Amelia Dumitras valabil la 09 Sep 2024
Intrebare: Societatea comerciala X detine un teren cu o suprafata de 2000 mp si 3 constructii metalice. Toate acestea au fost achizitionate fara TVA in anul 2010, cand firma nu era platitoare de TVA. Ulterior, firma a devenit platitoare de TVA si acum se doreste vanzarea acestora unei persoane fizice Y, persoana neafiliata.Va rog sa imi raspundeti daca este necesara intocmirea unui raport de evaluare ...
09Sep2024

Achizitie utilaj cu plata in rate

de Vera Constantin valabil la 09 Sep 2024
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu monografia contabila pentru achizitia unui mijloc fix - echipament de productie - la care am un contract extern si 5 facturi pentru suma de plata, avand urmatorul text pe fiecare factura: Va facturam set container echipament de inalta presiune WOMA MK3, incluzand si accesoriile lui. Valoarea unei facturi nu este fixa, este o parte din suma totala (de exemplu, 57.000 ...
09Sep2024

Corectarea erorilor contabile

de Elena Popescu valabil la 09 Sep 2024
Intrebare: Va rog sa ma sprijiniti cu monografia contabila pentru eventualele corectii pentru un echipament la care am inregistrat 3 facturi in luni diferite din 2023. Utilajul a fost facturat pe componente si am considerat la fiecare factura ca are Fisa mijloc fix, desi este un singur utilaj. Cum pot face eventualele corectii?
09Sep2024

Aplicarea impozitului minim pe cifra de afaceri conform art. 181 din Codul fiscal

de Liviu Sapunaru valabil la 09 Sep 2024
Intrebare: In 2024 estimam cifra de afaceri la 49,7 milioane euro.Pentru 2025, pe baza estimarilor de vanzari primite de la clienti, estimam:Trim. 1: 12,3 milioane euroTrim. 2: 13,25 milioane euro (cumulat Trim. 1 + Trim. 2 = 25,55 milioane euro)Trim. 3: 12,84 milioane euro (cumulat Trim. 1 + Trim. 2 + Trim. 3 = 38,4 milioane euro)Trim. 4: 14,45 milioane euro (total an = 52,85 milioane ...
09Sep2024

Platile efectuate de un cabinet de avocatura in numele unui client

de Liviu Sapunaru valabil la 09 Sep 2024
Intrebare: In cazul in care un cabinet de avocatura a platit o taxa pentru organizarea de santier in numele unei societati, iar taxa a fost platita catre o primarie care nu a emis o factura, intrebarea este cum poate cabinetul de avocatura sa recupereze taxa platita in numele tertului. Poate cabinetul de avocatura sa emita o factura catre societatea respectiva? Care ar fi modalitatea de a recupera suma, ...
09Sep2024

Tratamentul contabil al veniturilor, garantiilor si reducerilor in cazul rezilierii contractului de inchiriere

de Liviu Sapunaru valabil la 09 Sep 2024
Intrebare: O societate comerciala cu obiectul de activitate inchirierea bunurilor imobile incheie un contract de inchiriere a unui spatiu pe 10 ani, cu o perioada de gratuitate de 6 luni la inceputul perioadei de inchiriere. Chiria lunara este de 1.500 EUR/luna, iar garantia este de 5.625 EUR si se achita in trei rate: la inceputul contractului, dupa perioada de gratie, si dupa un an de la semnarea ...
Pagina: 123456»
x