Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 26 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Inchiriere spatiu comercial. Monografie contabila

valabil la 21 Aug 2016
Gabi Popescu Raspuns oferit de
Gabi Popescu

Auditor financiar

Intrebare: Cum se va factura si care este monografia contabila pentru o societate care inchiriaza pe o perioada de 10 ani un spatiu intr-un centru comercial si acorda stimulente astfel: proprietarul se obliga sa contribuie la cheltuielile chiriasului pentru inceperea activitatii comerciale a chiriasului in centrul comercial prin plata catre chirias, ca stimulent, a sumei de 500.000 euro? Aceasta suma va fi platita chiriasului pe baza facturii, dupa cum urmeaza:

- 50% la data predarii spatiului;

- 20% cu 30 zile inaintea deschiderii centrului comercial;

- 30% din contributia proprietarului din care se va scadea valoarea de 250.000 euro plus TVA va fi platita in 5 zile dupa deschiderea spatiului inchiriat. Suma de 250.000 euro plus TVA va fi compensata cu valoarea chiriei datorata pentru primele 6 luni de inchiriere.


Tip societate: P.F.
Numar de angajati: 0 angajati
Cod CAEN: real estate

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 21 aug 2016.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123148 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria PFA

01Feb2024

Inchiriere apartament persoana fizica

de Vera Constantin valabil la 01 Feb 2024
Intrebare: O SRL neplatitoare de tva care se ocupa cu inchiriere in regim hotelier a anumitor apartamente. Din 2024 trebuie SRL sa declare si sa plateasca impozit pentru proprietarii aprtamentelor (persoane fizice).Cum se procedeaza in cazul in care firma are 2 apartamente inchiriate in Tenerife la care contractul e facut intre firma si o persoana din Romania care la randul lui are inchiriate ...
22Ian2024

Norme fiscale pentru inchirierea in scop turistic a camerelor. Calcul, ajustare si obligatii

de Liviu Sapunaru valabil la 22 Ian 2024
Intrebare: O PFA cu codul CAEN 5520 - Activitate de inchiriere in regim hotelier doreste plata impozitului la norma de venit, locatia: Brasov, norma de venit pentru inchiriere 1 - 4 camere: 45.400 lei, pentru 5-8 camere 54.500 lei, mai mult de 8 camere 71.500 lei.1. Daca se inchiriaza 3 camere, norma va fi spre exemplu 45.400 de lei pentru tot anul? Primisem de la asistenta contribuabili un raspuns la ...
17Dec2023

Obligatia inregistrarii in scopuri de TVA la depasirea plafonului de scutire pentru intreprinderi mici

de Amelia Dumitras valabil la 17 Dec 2023
Intrebare: O persoana fizica autorizata (neplatitoare de TVA) a facturat in cursul anului 2023 catre societati din Romania suma totala de 280.000 lei. In cursul lunii noiembrie 2023 a mai facturat catre o societate din Germania suma de 135.000 lei.Avand in vedere ca este o livrare de servicii intracomunitare, aceasta livrare intra in calculul pentru plafonul de TVA? Trebuie sa se inregistreze in scopuri ...
14Oct2023

Refacturare cheltuieli. Implicatii fiscale si contabile

de Mihaela Corneanu valabil la 14 Oct 2023
Intrebare: Un cabinet de insolventa isi desfasoara activitatea ca PFA. Emite facturi catre UNPIR, facturile reprezinta onorariu, pe langa acest onorariu se mai depune si o cerere de decontare a cheltuielilor de procedura (facturi anunturi mica publicitate, facturi posta). Aceste facturi de anunturi si facturile postale sunt emise pe cabinet de insolventa, deducem tva pe ele si cheltuiala o consideram ...
01Sep2023

Declaratia 168

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 01 Sep 2023
Intrebare: Cum se depune declaratia 168 in situatia in care avem 5 contracte de inchiriere declarate initial? Unul din contract este reziliat, iar ulterior avem un alt contract de inchiriere. Cum completam?1. Declaratia noua - completam rezilierea pentru contract si restul de 4 contracte nu mai trebuie trecute sau trebuie trecute si cele la care nu avem modificari?2. Daca avem contract nou depunem ...
18Aug2023

Exercitarea unei profesii liberale concomitent cu alte activitati comerciale ca PFA

de Nicolae Liviu valabil la 18 Aug 2023
Intrebare: In cazul unei persoane, care este inregistrata pe CNP la ANAF ca si intermediar in asigurari (6622), isi poate deschide si PFA la Registrul Comertului, pe codul CAEN 7990? Poate presta apoi ambele activitati pe PFA sau este necesara deschiderea unei SRL?
x