Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 6 Decembrie 2022
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Calcul termen pe zile

valabil la 07 Oct 2022Conform legislatiei in vigoare!
Nicolae Liviu Raspuns oferit de
Nicolae Liviu

Economist

Intrebare: Un grant M2 contractat in termen de maxim 180 de zile din momentul platii ajutorului financiar catre beneficiar, acesta are obligatia efectuarii cheltuielilor cu respectarea art. 4.3.1 alin (1). De asemenea, in acelasi termen de maximum 180 de zile din momentul incasarii ajutorului financiar de catre beneficiar acesta are obligatia incarcarii in aplicatie a facturilor, documentelor de plata si raportului de progres (Anexa 8), in caz contrar ajutorul acordat fiind recuperat:

- termenul an/zi reprezinta an/zi calendaristic/a daca nu se specifica altfel;

- termenul de transmitere se calculeaza incepand cu ziua urmatoare transmiterii documentului;

- termenul care incepe intr-o zi nelucratoare/sarbatoare legala se calculeaza incepand cu prima zi lucratoare.

Termenul care se sfarseste intr-o zi de sarbatoare legala/zi nelucratoare se prelungeste pana in prima zi lucratoare potrivit art. 181 alin. (1) pct. 2 Codul de procedura civila, ziua in care incepe sa curga termenul si ziua in care se implineste, neintrand in calculul termenului. In contract se precizeaza si: o perioada de 6 luni de mentinere sau suplimentare a locurilor de munca existente la momentul inscrierii precum si a activitatii pe o perioada de minim 6 luni de la obtinerea finantarii. Perioada de 6 luni ar fi 04.04.2022 - 04.10.2022. In aceste conditii, daca virarea ajutorului a fost in 4 aprilie, un raport depus in 4 octombrie poate fi considerat depus in termen?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2562

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 07 oct 2022.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 101326 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

PFA sau SRL in 2023?

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "PFA sau SRL in 2023?"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Masuri COVID19

11Feb2022

Granturi Horeca. Aspecte privind platile din grant

de Ionut Jinga valabil la 11 Feb 2022
Intrebare: O microintreprindere este inregistrata in scopuri de tva. A obtinut un grant Horeca (20% din scaderea cifrei de afaceri aferenta codului CAEN 5630 in anul 2020 fata de 2019) conform OUG 224/2020.1. La data acordarii grantului Horeca avem obligatii bugetare neachitate, insa acestea fac parte dintr-o decizie de esalonare ANAF, deci nu sunt considerate restante conform Codului de Procedura ...
06Iul2021

Sprijin conform OUG 224/2020

de Gabi Popescu valabil la 06 Iul 2021
Intrebare: Societatile A, B si C isi desfasora activitatea pe litoral in domeniul HORECA. Au incheiat un contract de asociere in participatiune astfel:Societatea A pune la dispozitia asocierii un hotel.Societatea B pune la dispozitia asocierii un resturantant.Societatea C administreaza hotel si restaurantul, obtine toate autorizatiile necesare, clasificarea de la Ministerul Turismului, incheie toate ...
15Iun2021

Cifra de afaceri pentru grant

de Olguta Crevelescu valabil la 15 Iun 2021
Intrebare: In aplicarea procedurii de implementare a schemei de ajutor de stat instituita prin OUG nr. 224/2020 la pct.4.2: Cifrele utilizate trebuie sa fie brute, inainte de deducerea impozitelor sau altor taxe, iar la pct 4.3 lit a): pentru beneficiarii care raporteaza cifra de afaceri, diferenta dintre cifra de afaceri obtinuta din activitatea eligibila aferenta anului 2019 si cifra ...
16Feb2021

Grant - Masura 2. Inregistrari contabile

de Nicolae Liviu valabil la 16 Feb 2021
Intrebare: Pentru masura 2 care este inregistrarea contabila pe cheltuiala cu energia electrica inregistrata anterior intrarii subventiei? Doar plata efectuata din masura 2?
26Ian2021

Restituirea sumelor primite din finantarile nerambursabile in cazul decontarii de cheltuieli neeligibile

de Ela Dumitra valabil la 26 Ian 2021
Intrebare: Cererea de finantare depusa de catre o intreprindere Persoana Fizica Autorizata (PFA) in cadrul masurii Microgranturi acordate din fonduri externe nerambursabile, tipul PFA, a fost aprobata in urma evaluarii. Contractul a fost semnat si platit. Suma incasata a fost utilizata de PFA in intregime in conformitate cu OUG 130/2020 art. 7 alin. (1) litera h) ...
29Sep2020

Ajutor financiar telemunca. Tratament contabil si fiscal

de Olguta Crevelescu valabil la 29 Sep 2020
Intrebare: Pentru desfasurarea activitatii in regim de telemunca, conform Or. nr. 1.376 din 9 septembrie 2020 se acorda, o singura data, angajatorilor pentru fiecare telesalariat un sprijin financiar in valoare de 2.500 lei in scopul achizitionarii de pachete de bunuri si servicii tehnologice necesare desfasurarii activitatii in regim de telemunca. 1. Care sunt inregistrarile pentru achizitiile de ...
x