Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 8 Decembrie 2023
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Contract de comodat. Amenajare sediu lucrari executate in regie proprie. Documente si durata de amortizare

valabil la 18 Nov 2023Conform legislatiei in vigoare!
Diana Ioana Tabara Raspuns oferit de
Diana Ioana Tabara

Expert contabil

Intrebare: O firma hotarareste sa faca o investitie in amenajarea sediului si a curtii acestuia. La sediu avem un contract de comodat pe 10 ani de zile. Ca si manopera se face in regie proprie. De ce documente am nevoie pentru a fi cat mai corecta operatiunea din punctul de vedere al TVA? Amortizez investitia pe o perioada de 10 ani?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4120

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 18 nov 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 115497 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

PFA sau SRL in 2023?

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "PFA sau SRL in 2023?"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria TVA

01Dec2023

Leasing vehicule rutiere. Deductibilitatea limitata a cheltuielilor si a taxei pe valoarea adaugata

de Carmen Adomnoaei valabil la 01 Dec 2023
Intrebare: O societate comerciala are incheiate doua contracte de leasing financiar pentru doua autoturisme si un contract de leasing operational pentru un autoturism (autoturismele sunt autoturisme obisnuite cu 5 locuri). Societatea nu intocmeste foi de parcurs, prin urmare se considera ca nu utilizeaza autoturismele doar in interes economic si, prin urmare, considera procentul de deductibilitate de ...
29Nov2023

Incasare in numele altei persoane

de Mihaela Corneanu valabil la 29 Nov 2023
Intrebare: O SRL are capital 100% de stat (consiliul local). Primeste cu 1 noiembrie 2023 in administrare activitatea cimitirului print-un contract de delegare, durata 5 ani. In hotararea de consiliu local este specificat ca pentru anul 2023 se vor mentine tarifele actuale, incepand cu 1 ianuarie 2024 societatea putand modifica preturile. Tarifele platite de populatie la primarie erau fara TVA. Caz ...
24Nov2023

Vanzare locuinte. Antecontracte incheiate in 2022 si 2023. Cota de TVA

de Elena Garofil valabil la 24 Nov 2023
Intrebare: Am dori opinia dumneavoastra in urmatoarele spete:1. Antecontract semnat/facturat/incasat avans in an 2023 pentru vanzare locuinta pentru care s-a aplicat cota de tva 5%, contractul de vanzare-cumpare se va semna pana la 31.12.2024. Ce cota de tva se va aplica in 2024 la facturarea vanzarii bunului?2. Antecontract semnat/facturat/incasat avans in an 2023 pentru vanzare locuinta pentru ...
21Nov2023

Livrari bunuri si prestari servicii in beneficiul bazei NATO. Regim fiscal TVA la subcontractor

de Amelia Dumitras valabil la 21 Nov 2023
Intrebare: O societate americana (clientul nostru) a semnat un contract ca subcontractant al unei alte companii americane pentru furnizarea de bunuri si servicii bazei NATO. Furnizorul principal a transmis subcontractantului un certificat de scutire de TVA.Subcontractantul (clientul nostro) poate solicita si el un certificat de scutire de TVA pentru furnizorii sai romani? Altfel va trebui sa platiti TVA ...
20Nov2023

Contract comision. Intermedire privind gasirea de clienti. Regim TVA

de Elena Garofil valabil la 20 Nov 2023
Intrebare: O societate din Romania, inregistrata in scopuri de tva, incheie un contract de comision cu o firma din Ungaria inregistrat in scopuri de tva, in vederea gasirii de clienti pentru a le presta servicii in domeniul constructiilor. Pentru acest serviciu firma din Romania, in cazul incheierii unui contract cu clientii gasiti, primeste un procent din valoarea contractului incheiat.Care este ...
20Nov2023

Contract de lease-back in cazul unei cladiri

de Anca Bilas valabil la 20 Nov 2023
Intrebare: Firma noastra face un contract de leasing financiar cu BT Leasing. Dorim sa facem un sales-lease back pe o cladire de birouri (receptionata si folosita din iulie 2020). Vom face o factura de vanzare a cladirii catre firma de leasing (ambele platitoare de TVA).Operatiunea va fi cu scutita de TVA pentru noi (respectiv taxare inversa pentru BT leasing)?
x