Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 26 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Inchiriere apartament. Cheltuieli si declarare punct de lucru

valabil la 12 Sep 2021
Mariana Prejbeanu Raspuns oferit de
Mariana Prejbeanu

Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar

Intrebare: O societate comerciala, platitoare de impozit pe profit si TVA, a achizitionat un apartament. Apartamentul urmeaza sa fie inchiriat tertilor. Societatea are CAEN de inchiriere spatii, 6820 - Inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau inchiriate, autorizata a se desfasura la terti.

Este obligatorie declararea apartamentului ca punct de lcuru? Este recomandata declararea apartamentului ca punct de lucru? Cheltuielile cu spatiul respectiv sunt deductibile daca nu se declara punct de lucru? In cazul in care societatea va construi un ansamblu rezidential si va inchiria acele apartamente tertilor, cum va proceda in acel caz?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4120

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 12 sep 2021.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123148 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Legislatie

23Apr2024

Optiuni pentru Gestionarea Costurilor Auto intre SRL-uri

de Liviu Sapunaru valabil la 23 Apr 2024
Intrebare: SRL neplatitoare de tva presteaza servicii de agent de vanzari catre alta SRL (platitoare de tva si impozit pe profit). Daca masina utilizata pentru prestarea acestor servicii este proprietatea clientului, cum se poate rezolva deductibilitatea tuturor cheltuielilor cu auto si a tva (pentru firma client) sau cum se pot trece aceste cheltuieli pe firma care presteaza serviciile, fara ca pentru ...
05Apr2024

Operator autorizat gestionare deseuri

de Munteanu Corneliu Stefan valabil la 05 Apr 2024
Intrebare: In cazul unui operator economic autorizat OTR (Organizatie de Transfer Responsabilitate) privind deseurile din echipamente electrice si electronice, poate obtine venituri din inchirierea unui imobil? Eventualul profit poate fi folosit de asociatul firmei?
05Apr2024

Donatie catre o SRL

de Anca Bilas valabil la 05 Apr 2024
Intrebare: O persoana fizica, care nu ale calitate de asociat sau administrator, doreste sa fac donatii recurente catre o societate, platitoare de impozit pe profit, TVA si codul CAEN 7022. Care este procedura si ce regim au aceste operatiuni? Sunt deductibile pentru persoana care face aceste donatii?
26Mar2024

Mod organizare incasari la un punct de lucru

de Anca Bilas valabil la 26 Mar 2024
Intrebare: Ne dorim sa infiintam un magazin de desfacere piese de schimb la unul din showroom-urile noastre. De ce trebuie sa tinem cont din punct de vedere al legistatiei/autorizatii/gestiunea stocurilor? In momentul de fata este inregistrat ca si sediu secundar, dar doar ca punct de prezentare al produselor, facturile de vanzare se intocmesc de la sediu central. Putem vinde doar cu factura fiscala si ...
24Mar2024

Cladiri utilizate de institutii de invatamant. Impozit pe cladiri

de Ionut Jinga valabil la 24 Mar 2024
Intrebare: Societatea noastra este o societate comerciala cu capital privat ce desfasoara activitate de inchiriere bunuri imobile si mobile. O parte din spatiile detinute in proprietate de societatea noastra sunt inchiriate astfel:- catre o institutie de stat (primarie) care l-a randul sau a subinchiriat spatiul nei institutii de invatamant de stat;- catre alte societati comerciale cu capital privat ...
29Feb2024

Inchiriere echipamente. Declarare transport

de Elena Garofil valabil la 29 Feb 2024
Intrebare: Compania noastra desfasoara, pe langa multe activitati, si activitatea de inchiriere echipamente de lucru (salopete, halate, geci, tricouri, pantaloni, bluze etc.). Dupa ce este stabilit tipul de echipament care se va inchiria, marimile purtatorilor, numarul de purtatori, numarul de schimburi de echipament pentru purtatori, frecventa schimbarii echipamentului, incepe sa se desfasoare contractul. ...
x