Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 21 Mai 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Intocmirea documentelor lunare pentru evidentierea chiriei

valabil la 24 Aug 2009
Ela Dumitra Raspuns oferit de
Ela Dumitra

Lector Universitar dr.

Intrebare: "A fost incheiat un contract de inchiriere intre un SRL si o persoana fizica, (persoana fizica este cea care inchiriaza. Conform acestui contract inregistrat la Administratia Financiara, chiria lunara este de 400EUR. Nu se specifica data la care se plateste chiria, sau alte detalii. Firma poate plati chiria respectiva in valuta? Ce documente trebuie intocmite lunar pentru a putea evidentia plata chiriei?(de ex dispozitie de plata)


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 24 aug 2009.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 124067 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Situatii financiare

03Apr2024

ONG. Conventie civila cu persoana fizica pentru inregistrare documente financiare

de Elena Garofil valabil la 03 Apr 2024
Intrebare: O ONG care nu are contabilitatea organizata in compartimente distincte, care nu au personal calificat incadrat cu contract individual de munca, cu contract, poate incheia o conventie civila pe o perioada determinata cu o persoana fizica care are studii superioare economice in vederea inregistrarii documente financiare? Acea persoana poate intocmi situatiile financiare, respectiv semna?
17Ian2024

Conditii microintreprindere. Contract de mandat

de Vera Constantin valabil la 17 Ian 2024
Intrebare: O societate este infiintata in data de 21.12.2023. Fiind abia infiintata nu are angajati pana la 31.12.2023. Incepand cu luna ianuarie, in termen de 30 de zile de infiintare, va fi inregistrat contractul de mandat al administratorului pentru a ramane microintreprindere.Societatea nu a avut activitate, nu are declaratii depuse, va trebui depusa D100 pe zero pana la 25.01.2024 si declaratiile ...
12Aug2022

Conturile 408 si 418

de Adela Oncescu valabil la 12 Aug 2022
Intrebare: La sfarsitul perioadelor fiscale (trimestru/an) societatea noastra analizeaza contractele in desfasurare si pentru acele servicii care au fost prestate dar pentru care nu avem inca documente emise. Inregistram pe ajustari costurile/veniturile cu ajutorul contului 408, respectiv contul 418. Am expus mai jos monografia contabila pentru furnizor. In oglinda este si pentru client. Ce curs trebuie ...
14Mar2022

Calcul numar mediu si efectiv salariati

de Adela Oncescu valabil la 14 Mar 2022
Intrebare: O societate are 3 salariati cu contracte de munca partiale o ora/zi si care nu au functia de baza la aceasta societate.Care este numarul mediu de salariati si numarul efectiv de salariati la 31.12?Numar mediu = (3 x 365 x 1/8) / 365 = 0,375, deci 0;Numar efectiv = 0 (pentru ca nu au functia de baza)?
13Nov2021

Renuntare la lichidare. Aspecte contabile si fiscale

de Irina Dumitrescu valabil la 13 Nov 2021
Intrebare: Asociatii unei microintreprinderi doresc renuntarea la lichidarea societatii care a fost deja demarata. Conform art. 231 din Legea 31/1990 asociatii pot reveni asupra hotararii luate cu privire la dizolvarea societatii.Care este procedura de urmat in ceea ce priveste demersurile la Anaf avand in vedere ca s-a depus formularul S1039 cu prima casuta bifata (la inceperea procedurii de ...
13Aug2021

Asociatie de proprietari formata din 10 blocuri cu 7 parti comune. Venituri din chirii obtinute

de Dana Hristu valabil la 13 Aug 2021
Intrebare: Asociatia de proprietari PT 30 are in administrare 10 blocuri. Din aceste 10 blocuri, 7 au parti comune. Asociatia de proprietari a inchiriat (o parte din aceste parti) pe baza de contract de inchiriere la diferite societati comerciale, cu preturi diferite la chirii. Inchirierea a avut acordul proprietarilor din fiecare bloc. 3 blocuri de locuit din asociatie au parti comune, dar care nu pot fi ...
x